کد خبر 603375
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

دلتنگی و سختی زندگی در غربت موضوعی بود که مهاجم ملی‌پوش فصل گذشته پرسپولیس برای پیوستن به تیمی در لیگ ترکیه به آن فکر نکرده بود.

به گزارش مشرق، از همان روزی که مهدی طارمی راهی ترکیه شد و به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست تا همین امروز اخبار ضد و نقیضی از وضعیت آقای گل فصل گذشته لیگ برتر به گوش می رسد به طوری که هر روز در اخبار تأیید نشده صحبت از بازگشت این بازیکن به فوتبال کشورمان به گوش می‌رسد.

حالا اما شرایط فرق کرده و صحبت از بازگشت طارمی جدی‌تر از همیشه به گوش می‌رسد به طوری که حتی برخی از دوستان نزدیک وی صحبت از یک غافلگیری بزرگ می‌کنند و البته که اطرافیان طارمی در حال القا این موضوع هستند که بازگشت او یک خبر خوب برای هواداران پرسپولیس است و به این فکر نکرده اند با آن شیوه جدایی از پرسپولیس آیا براستی بازگشت احتمالی او هواداری را خوشحال می کند؟

با این همه طارمی از وضعیتی که در تیم جدید ترکیه‌ای دارد ناراحت نیست و از وضعیتی که در این تیم دارد ابراز رضایت می‌کند اما زندگی در غربت برای یک فوتبالیست احساسی که به خانواده وابستگی زیادی دارد و زمانی که پرسپولیس بود هر گاه فرصت پیدا می‌کرد تا به بوشهر برود و در کنار خانواده باشد بسیار سخت خواهد بود و این دقیقا همان موضوعی است که طارمی هیجان‌زده به آن فکر نکرده بود.

حالا با این شرایط طارمی سختی‌های زندگی تنهایی و در غربت را بیشتر از گذشته لمس کرده و حتی بارها در صفحه شخصی‌اش در شبکه مجازی از دلتنگی برای دوستانش و ایران صحبت کرده است.

با این همه باید چند روز دیگر منتظر ماند و شاید یکی از پر سر و صداترین بازگشت به تیم سابق در فوتبال ایران رقم بخورد. هر چند که مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان هنوز اقدام رسمی برای بازگشت به فوتبال ایران و گرفتن رضایتنامه از باشگاه ترکیه‌ای انجام نداده اما شاید طی چند روز آینده اتفاق‌های جدیدی رخ دهد که تمام اخبار چند روز قبل را تحت‌الشعاع قرار دهد.

البته شکی نیست که او قرارداد حرفه ای در یک لیگ به مراتب حرفه ای تر از ایران را امضا کرده است و ترکیه لیگی مثل ایران نیست که شاید هر اتفاقی در آن راحت رخ دهد و فسخ قراردادها به راحتی یک آب خوردن باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    مزبزب
  • امید ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    انشالله برگرده
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    یعنی فکر کرده برانکو دوباره به اومدنش راضی میشه؟
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    رفتن و اومدن اینها هیچ ارزشی نداره .
  • پ پ پ ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    واقعا رسپولیس اینهمه محتاجه به برگشتش؟
  • perspolis ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    ما اگه اینو نخوایم کیو باید ببینیم...این دوتا بازیکن واسه ما تموم شدن لطفا حاشیه ساری رو تعطیل کنید
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    انشالا بیاد
  • سعید ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    مهدی طارمی شرایط خاصی داره ، یکمی هنوز خام و بچه گونه رفتار میکنه باشگاه این رو خوب میدونست که اخلاق شکننده و احساسی ایشون مثل قهر سر مساعل کوچیکی مثل پنالتی ونداشتن درک درستی از جایگاه پرسپولیس و عاشقان این تیم، خیلی راحت با تنظیم قراردادی درست و استخدام روانشناس و کارهایی در همین مسیر میتونست از حیف ومیل شدن پول بیت المال و ساخت حاشیه برای کل تیم و خدای نکرده محرومیت احتمالی مهدی طارمی به راحتی جلوگیری کنه من که راضی نیستم ...چون بیکارم!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس