کد خبر 603204
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: ما امید آن‌چنانی به برجام نداریم اما باید برای اجرای مفاد آن پایداری کنیم؛ چرا که ما برهم‌زننده برجام نیستیم و دولت هم تا به اینجا آمده و باید قاطعانه بایستد و از حقوق مردم دفاع کند.

به گزارش مشرق، اکبر ترکی با اشاره به یک‌سالگی برجام و نتایج آن اظهار کرد: از همان اول مذاکرات، رهبر معظم انقلاب و خیلی از بزرگان نظام تذکر دادند که امیدی به آمریکا وجود ندارد؛ چرا که آمریکا یک کشور بداخلاقی است و هر لحظه ممکن است دبه کرده و در اجرای برجام بازی درآورد

وی افزود: مقام معظم رهبری اخیراً تاکید کردند در طی این دو سال وزارت خارجه برای برجام زحمت‌ کشیده است و چون کشور معطل‌ آن مانده‌، حال باید برجام به ثمر بنشیند که البته در همین برجام تجربه‌ای نیز برای کشور حاصل‌شده است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: تجربه برجام این است که ما باید بدانیم، هر چقدر هم که در مقابل آمریکایی‌ها کوتاه بیاییم آن‌ها از خط تخریبی خود علیه کشورمان کوتاه نخواهند آمد و یقیناً دشمنان به دنبال این هستند که مشکلاتی را برای نظام ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: آن‌ها به دنبال این هستند که ماهیت انقلاب اسلامی را عوض کنند و درنهایت انقلاب را از بین ببرند؛ ما امید آن‌چنانی به برجام نداریم اما باید برای اجرای مفاد آن پایداری کنیم چرا که ما نباید برهم زننده برجام باشیم؛ کما اینکه تاکنون هم نبوده‌ایم و دولت هم تا به اینجا آمده و باید قاطعانه بایستد و از حقوق مردم دفاع کند.

ترکی در بخش دیگر بابیان اینکه مردم باید به‌صورت محسوس تغییر در شاخص‌های اقتصادی را احساس کنند، گفت: وقتی می‌گوییم تحولی در اقتصاد اتفاق افتاده باید این تغییر در شاخص‌ها باشد چراکه وقتی مثلاً 10 نفر درجایی مشغول به کار شوند ولی از طرف دیگر 100 نفر بیکار شوند رشدی در اشتغال نبوده است، یا مثلاً وقتی در سفره مردم گشایشی حاصل نشود، رشدی در شاخص‌ها نبوده است.

وی اضافه کرد: به نظرم این قضایا موش و گربه بازی‌هایی است که دشمنان در می‌آورند و نباید به این بازی‌ها توجه کرد؛ رهبر معظم انقلاب دو سال است که هشدار می‌دهند و باید در ادامه مسیر با تکیه بر توان جوانان و توجه به توان داخلی کشور و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی روبه‌جلو اقدام کنیم و هیچ‌وقت نباید به کشورهای خارجی چشم بدوزیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه چون هزینه داده‌ایم، برجام را به هم نمی‌زنیم، اضافه کرد: ما باید در این مسیر ایستادگی کنیم و پیش‌بینی ما از آینده این است که آمریکا شیطان بزرگ است و از شیطنت خود کوتاه نخواهد آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کمال ازتبریز ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    این سیاست مدارها کی بیداز میشن امر یکا کارش را نقد کرد ولی کارهای ما اقساطی شده حتما برجام بعد ازبیست سال اجرای میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس