وزیر دفاع ضمن ابراز امید به بازگشت عزتمندانه احمد متوسلیان به کشور، فیلم ایستاده در غبار را که ماجرایی از زندگی این مجاهد است را ستود.

ابراز امیدواری وزیر دفاع برای بازگشت احمد متوسلیان به ایرانبه گزارش مشرق، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پردیس کورش به تماشای «ایستاده در غبار» نشست و در یادداشتی، تولید این فیلم سینمایی را ستود.

وی هفته گذشته و همزمان با سی و چهارمین سالگرد ربایش چهار دیپلمات ایرانی (احمد متوسلیان، سیدمحسن موسوی، تقی رستگار مقدم و کاظم اخوان)، به تماشای «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان نشست.

وزیر دفاع پس از تماشای این فیلم در یکی از سانس‌های مردمی یکی از سینماها، در یادداشت مفصلی درباره «ایستاده در غبار» و حاج احمد متوسلیان نوشت:
«امروز چهاردهم تیرماه موفق شدم فیلم "ایستاده در غبار" را ببینم. بدواً بایستی با خضوع تمام و با تمام وجود از عزیزانی که اقدام به این مهم نمودند تشکر و برای تمامی آنها از درگاه حضرت احدیت آرزوی توفیق نمایم.

روایت فیلم متکی بر واقعیتی از حضور جوانان این مرز و بوم در دفاع از اسلام و نظام اسلامی‌مان است که "احمد" یکی از نمادها، الگوها و اسوه‌های آنهاست.

نقشی که "احمد متوسلیان" در کردستان، خوزستان، لبنان و به عبارتی هر مکانی و در هر زمانی که اقتضای حضور و نقش آفرینی در جهت انجام تکلیف در دفاع از توبای جمهوری اسلامی ایران ایفا نمود ماندگار و درس آموز برای تمامی جوانان عزیز این مرز و بوم و حتی جوانان جهان اسلام است.

گرچه هنوز و بعد از سه دهه ملت ما و همرزمان ایشان در انتظار استقبال از آن عزیز و همراهان ایشان به سر می‌برند لکن او هرجا که باشد و در هر وضعیتی که باشد، با امام، رهبری، رزمندگان و همه دوستاران عزت و عظمت اسلام و نظام اسلامی همراه است و یاد و خاطره او، فداکاری‌ها، مهربانی‌ها، برخوردهای قاطعانه‌اش در اجرای درست ماموریت و وظیفه درس آموز و زنده است و خواهد بود.

به امید بازگشت عزتمندانه ایشان به دامان ملت عزیزمان، انشاالله عزیزانی که این اثر فاخر را خلق کرده‌اند در تداوم حرکت‌شان در همین مسیر، سایر همرزمان "احمد" را هم به روایت (با زبان هنر سینما) بکشند تا تاریخ آنها را در دل خود زنده نگهدارد و معلوم باشد که "قهرمانان واقعی کیانند"»

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» روایتی را از زندگی احمد متوسلیان از کودکی تا زمان ربایش در لبنان روایت می‌کند که اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر سلامتی ایشان به گوش می‌رسد. این فیلم با حضور در سی و چهارمین جشنواره فجر علاوه بر تحسین منتقدان و مخاطبان، چندین سیمرغ از جمله سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را دریافت کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    ان شاء الله
  • محمد حسین ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    اگه صهیون ها دادنش اسم منو هرچی دلتون میخواد بزارید. این صهیونیست ها کثیف تر از این حرفان.
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    لا اله الا الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس