رزمندگان حزب الله روز گذشته با اجرای یک کمین موفق علیه گروهی از تروریستهای تکفیری القاعده در مرز استان قنیطره سوریه با فلسطین اشغالی 16 تن از آنها را به هلاکت رسانده اند.

گروه بین الملل مشرق- رزمندگان حزب الله روز گذشته با اجرای یک کمین موفق علیه گروهی از تروریستهای تکفیری القاعده در مرز استان قنیطره سوریه با فلسطین اشغالی 16 تن از آنها را به هلاکت رسانده اند.

{$sepehr_media_1654592_400_300}

بنابر این گزارش، این حمله در زمان تعویض دو گروه از تروریستهای تکفیری در منطقه مرزی سوریه با فلسطین اشغالی در اطراف شهرک درزی نشین "الخضر" روی داد که طی آن کلیه تروریستها به هلاکت رسیده اند. شهرک الخضر سال گذشته به مدت چند ماه در محاصره تروریستهای القاعده و ارتش آزاد قرار گرفته بود اما در عملیات رمزندگان ارتش سوریه و نیروهای بسیج مردمی بومی منطقه حلقه محاصره شکسته شده بود. از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 استان قنیطره این کشور در مرز با سرزمینهای اشغالی فلسطین یکی از کانونهای اصلی فعالیت گروه های تکفیری مورد حمایت اسراییل بوده است.

کمین حزب الله علیه تروریستها در مرز با فلسطین اشغالی+فیلم و عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    به این میگن روش جنگیدن ، غافلگیری و فریب دشمن که توسط دلاورمردان حزب الله به درستی اجراء میشه فاصله شلیک تا برخورد به هدف توسط موشک ضد زره هیجده ثانیه بود اگر این موشک دهلاویه خودمان هست امیدواریم که نسل بعدی ارتقاء یافته آن این زمان را در ۹نُه ثانیه بپیماید یعنی دو برابر سرعت بیشتر تا مثل اجل معلق فرصت هیچگونه عکس العملی را به دشمن ندهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس