کد خبر 602524
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

بازیکن تیم «ب» پرسپولیس نسبت به انحلال این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم جاهد انحلال تیم «ب» پرسپولیس گفت: 11 بهمن سال گذشته بود که ما در سایت باشگاه پرسپولیس ثبت نام کردیم و بعد از اینکه توانستیم در تست‌های قبول شویم همان زمان پرسیدیم که تکلیف این تیم چه می‌شود و آیا احتمال دارد این تیم منحل شود یا خیر که به ما گفتند این طور نیست و حتی اگر مدیریت باشگاه هم عوض شود کارها پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: با همین قول و قرارها بود که همه ما 6 ماه از زندگی خودمان را رها کردیم و به دنبال فوتبال آمدیم حتی خود من چند روز دیگر کنکور دارم اما همه این مسائل را کنار گذاشتم تا بتوانم در فوتبال موفق شوم اما  الان در اقدامی عجیب آمدند و این تیم را منحل کردند. به راحتی 6 ماه از عمر ما حرام شد. چه کسی پاسخ عمر از دست رفته ما را می‌دهد؟ مگر می‌شود یک تیم فوتبال این طور منحل شود؟ در این مدت حسین عبدی سلامت کاری کارها را جلو برد و حتی هر روز یک نفر با نامه سر تمرین می‌آمد اما او جلوی آنها ایستادگی می‌کرد.

بازیکن تیم «ب» پرسپولیس درباره این محمدرضا زادمهر عضو هیت مدیره این باشگاه اعلام کرده بازیکنان تیم ب به رده پایه خواهند رفت افزود: واقعا از این حرف زادمهر تعجب می‌کنم از تیم 25 نفره ما فقط 4 نفر می‌توانند در تیم‌های پایه بازی کنند و بقیه یا سنشان به تیم‌های پایه نمی‌خورد و یا اینکه شهرستانی هستند و باشگاه برای آنها خوابگاه نمی‌گیرد. پس تکلیف 21 نفر دیگر چه می‌شود؟ ما با سایر بازیکنان تصمیمم داریم روز شنبه ساعت 11 صبح به نشانه اعتراض به این شرایط مقابل وزارت ورزش تجمع کنیم تا به وضعیت ما رسیدگی شود. امیدوارم هوادارانی که دیدند حق ما خورده شده کنار ما باشند.

جاهد تصریح کرد: برخی از مسوولان گفته‌اند که 50 هزار تومان های بازیکنان را پس می‌دهند اما باید بگویم 50 هزار تومان که پولی نیست به باشگاه چندین برابر از این پول را برای ما هزینه کرده است. ما 27 روز در دانشگاه شهید بهشتی بودیم و حی در استادیوم آزادی اردو برگزار کردیم. پول‌هایی که هزینه ما شده از بیت‌المال است و چطور این قدر راحت تیم را منحل کردند تا این پول‌ها از بین برود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی به چه دلیل این تیم منحل شده اظهار داشت: نظر شخصی من این است که به دلیل خصومتی که با حسین عبدی داشتند تیم «ب» را منحل کردند. عبدی با سلامت کاری کار کرد و منی که از دورترین نقطه ایران به تمرینات آمدم را بدون هیچ واسطه‌ و یا پارتی بازی و تنها به دلیل عملکردم پذیرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • گیل مرد ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    2 0
    جاهدجان خدابهت ودوستان دیگرصبربدهد اما لونگ دیگه کاریش نمیشه کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس