کد خبر 602432
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

سرمربی جدید منچستریونایتد مصمم است آمار خوب خود را در ورزشگاه اولدترافورد ادامه دهد و این بار برابر رقیبان یونایتد نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش مشرق: ایندیپندنت نوشت: ژوزه مورینیو که به تازگی سرمربی منچستریونایتد شده است، پیشتر در تیم‌هایی چون پورتو، چلسی، اینتر و رئال مادرید مقابل منچستریونایتد قرار گرفته است. در واقع مورینیو در تمام تیم هایی که هدایت آنها رابر عهده داشته است، برابر منچستریونایتد به میدان رفته و اغلب توانسته است نتایج خوبی نیز کسب کند.

ژوزه مورینیو درباره تقابل هایی که با منچستریونایتد داشته است به صحبت پرداخت و گفت: اولین باری که روبروی یونایتد قرار گرفتم، برایم بسیار رویایی و بزرگ بود. هدایت پورتو را بر عهده داشتم. توانستیم برابر یونایتد به برتری برسیم و راهمان را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هموار کنیم.
 
دقیقه آخر توانستیم در اولدترافورد دروازه این تیم را باز کرده و تاریخ‌سازی کنیم. این برد برای پورتو و پرتغال بسیار حائز اهمیت بود. به همین خاطر بود که من خیلی خوشحال شدم. همیشه بازی در اولدترافورد برای من خاطره‌های خوبی رقم زده  و به من ثابت کرده است همه چیز امکان پذیر است.

مورینیو ادامه داد: با پورتو در اولدترافورد به برتری رسیدم. با چلسی آنجا پیروز شدم. همچنین با رئال مادرید نیز در آنجا به برتری رسیدم. چه دلیلی دارد با منچستریونایتد نتوانم در این ورزشگاه موفق باشم و کارهای بزرگی انجام دهم؟ آن هم در شرایطی که همه ورزشگاه از ما حمایت می کنند.

مورینیو تاکنون توانسته است زلاتان ایبراهیموویچ، هنریک مخیتاریان و اریک بیلی را به خدمت بگیرد. این بار امیدوار است خرید چهارم خود را نیز انجام دهد. خیلی ها از پل پوگبا به عنوان هدف اصلی یونایتد در فصل جدید نام می‌برند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس