کد خبر 602380
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

استاندار حلب با بیان اینکه ایستادگی شهر حلب، تروریست ها را به چالش کشید گفت: بسیج کادر پزشکی این شهر برای خدمات‌رسانی به مردم حامل این پیام است که ادامه حملات نمی‌تواند ملت سوریه و حلب را به زانو درآورد.

به گزارش مشرق، «محمد مروان العلبی»، استاندار حلب در سوریه تاکید کرد که نیروهای ارتش سوریه و متحدانش تلاش‌های مکرر گروه‌های مسلح تکفیری برای حمله به مناطق قدیمی حلب، العقبه و بستان القصر را ناکام گذاشتند.
 
وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر تروریست‌ها بیش از 250 گلوله خمپاره به مناطق مسکونی شهر حلب شلیک کردند، گفت: حلب قریب به چهار سال است که در معرض حملات خمپاره‌ای تروریست‌هاست و تشدید موج این حملات طی روزهای اخیر هرگز اراده اهالی حلب برای ادامه حیات طبیعی در این شهر نگرفته و آنها به ایستادگی و مقاومت در این وضعیت عادت کرده‌اند.
 
العلبی درباره وضعیت خدمات‌رسانی به استان حلب گفت: حتی در سایه تحریم‌های اقتصادی، خدمات رسانی به شهروندان به طور کلی متاثر از هیچ تحولی نمی‌شود.
 
وی با بیان اینکه حلب و همه ادارات و موسسه‌های آن در آماده باش کامل به سر می‌برند، گفت: کار جمع آوری آوار منازلی که هدف حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها قرار گرفته بخصوص در محله السریان که بیش از دیگر مناطق هدف حملات خمپاره‌ای بوده است، ادامه دارد.
 
العلبی گفت: به رغم اوضاع امنیتی دشوار و تحلیل رفتن ظرفیت‌ها در استان حلب اما بیمارستان‌های دولتی در شبانه روز از آمادگی بالایی برای استقبال از مجروحین برخوردارند و بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی وابسته به بخش خصوصی همکاری کاملی وجود دارد.
 
استاندار حلب تاکید کرد: استانداری حلب همچنین به شهروندان آسیب دیده از جنگ در حلب خسارت موقتی پرداخت کرده تا به آنها برای تهیه مسکنی دیگر کمک کرده باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس