کد خبر 602359
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی این روزها در شرایطی برگزار می‌شود که هر کدام از اعضای این تیم یک برند خاص را به تن می‌کنند و معلوم نیست البسه سرخ‌پوشان تبریزی را کدام شرکت تامین می‌کند.

به گزارش مشرق، یکی از ساده‌ترین مسائل فوتبال حرفه‌ای تامین البسه ورزشکاران است. در فوتبال ایران که فقر امکانات به شدت موج می‌زند،‌ شاید یکی از مسائلی که باشگاه‌ها کمتر برای حل آن مشکلی داشته باشند لباس‌های ورزشی است.

هر چند ممکن است کیفیت لباس‌های ورزشکاران در ایران همانند تیم‌های حوزه‌ خلیج فارس و اروپایی نباشد اما حداقل در یک شکل بودن و هماهنگی آن مشکلی وجود ندارد.

این روزها تمرینات تراکتورسازی در شرایط  عجیبی دنبال می‌شود. وقتی تصاویر تمرینات این تیم روی خروجی سایت باشگاه‌ قرار می‌گیرد، می‌بینید هر کدام از اعضای این تیم یک برند به تن کرده‌اند و اصلا شرایط واحد و مشترکی وجود ندارد.

برند لباس تراکتورسازی طبق قراردادی که در گذشته بسته شده شرکت کِلمه خواهد بود اما این روزها تمرینات تراکتورسازی مزون برند‌های مختلف شده است. برند مجید، یوسف جامه، کلمه و ... را در تن بازیکنان این تیم می‌توان مشاهده کرد.

این در شرایطی است که حتی شایعه شده بود مسئولان تراکتورسازی با برند جیووا هم توافق ضمنی کرده‌اند تا لباس‌هایشان برای فصل بعد را تامین کند!

معمولا وقتی شرکتی اسپانسر باشگاهی برای تأمین البسه می‌شود،‌ اعضای تیم از سرمربی تا بازیکنان و تدارکات گرفته موظف به پوشیدن لباس‌های همان برند هستند اما گاهی دیده شده که باشگاه‌های ایرانی به این مسئله توجه نمی‌کنند.

در زیر می‌توانید تصاویر تمرینات دو سه روز گذشته تراکتورسازی و عدم اتحاد اعضای تیم در پوشیدن لباس را مشاهده کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس