کد خبر 602315
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: طباطبایی واقعا در این مدت حاشیه‌ها را جمع کرد و امیدوارم با برگزاری عادلانه مجمع انتخابات پایان خوبی در این رشته داشته باشد.

به گزارش مشرق، نشست کمیته فنی فدراسیون کاراته روز گذشته با حضور اعضا کمیته فنی برگزار شد.

موضوع این نشست تصمیم گیری در خصوص کادر فنی تیم‌های رده پایه بود که در پایان با نظر کمیته فنی تصمیم گرفته شد که انتخاب کادر فنی تیم های ملی در رده های پایه به رئیس فدراسیون کاراته که پس از انتخابات یازدهم مردادماه سال 1395 مشخص می شود، واگذار شد، اما با این حال با توجه به برگزاری رقابت‌های انتخابی در تهران، کارشناسان کمیته فنی بر مسابقات نظارت خواهند داشت.

احمد صافی در مورد جلسه شورای فنی فدراسیون کاراته که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: روز گذشته جلسه خوبی در فدراسیون کاراته برگزار شد و مباحث بسیار خوبی نیز مطرح شد. ابتدا بحث انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی پایه مطرح شد، اما همه حاضرین اعلام کردند با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته را اعلام کرده در حال حاضر صلاح نیست کادر فنی تیم‌های ملی پایه معرفی شود. طباطبایی نیز اعلام کرد اصلا اخلاقی نیست و نباید ما با انتخاب کادر فنی بار سنگینی را روی دوش رئیس بعدی بگذاریم.

وی در ادامه افزود: انتخابی مسابقات نوجوانان، جوانان و امید قرار است طی 6 روز پیگیری شود که بنده به عنوان کارشناس کمیته فنی  ناظر مسابقات هستم. البته دوستان دیگر نیز حضور دارند که قرار است اگر کاراته‌کایی را در انتخابی‌ها از لحاظ تاکتیک و تکنیک تأیید کردیم در  مرحله بعدی انتخابی‌ها حضور داشته باشد. البته امروز انتخابی در بخش کاتا نیز برگزار می شود که از بین امیربهادر تدین، مهدی امامی و ابوالفضل شهرجردی یک نفر برای مسابقات دانشجویان جهان انتخاب خواهد شد. در بخش بزرگسالان نیز انتخابی تیم ملی برای اعزام مسابقات جهانی برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا به نظر شما برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون در مقطع فعلی قابل قبول است یا خیر، گفت: به هر حال شاید یک مقدار برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون دیر شده باشد، اما به نظرم مردادماه زمان خوبی برای برگزاری انتخابات است. چرا که رئیس جدید فدراسیون می‌توانند برای مسابقات جهانی برنامه‌ریزی کنند. طباطبایی واقعا در این مدت حاشیه‌ها را جمع کرد، به هر حال هر شروعی پایانی دارد و امیدوارم او با برگزاری مجمع انتخابات پایان خوبی در کاراته داشته باشد. امیدوارم انتخابات عادلانه برگزار شود و هر کسی که صلاحیت ریاست فدراسیون را دارد هدایت این مجموعه را بر عهده بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس