از مردم درخواست می کنم به متن خبر دقت کنند و با بسنده کردن به تیتر یک خبر شروع به قضاوت درباره افراد و پس از آن فحاشی نکنند.

به گزارش مشرق، آتنه فقیه نصیری در خصوص مصاحبه اخیرش که با رفتار عجیب کاربران مواجه شده است گفت: پس از بازنشر مصاحبه ام درباره اینکه هیچگاه برای معالجه بیماری ام حاضر به ترک ایران نیستم، در صفحه اینستاگرامم با فحش و ناسزاهای بسیاری از سوی برخی کاربران در  روبرو شدم که روح مرا بسیار آزرده کرد.
 
وی ادامه داد: از مردم درخواست می کنم به متن خبر دقت کنند و با بسنده کردن به تیتر یک خبر شروع به قضاوت درباره افراد و پس از آن فحاشی نکنند.
 
فقیه نصیری افزود: نکته‌ای که من درباره بیماری ام (ام اس)  اعلام کردم این بود که بیماری من به طور کامل از طرف خودم و خانواده ام در حال کنترل است و چون در شرایط خوب و محیطی آرام زندگی می کنم دیگر لازم نمیبینم که بخواهم برای معالجه به آمریکا یا دیگر کشورهایی که می توانند من را معالجه کنند سفر کنم.

وی خاطرنشان کرد: چرا برخی چنین رفتاری می کنند، بعد از انتشار مصاحبه من را نفرین می کنند و خانواده ام بسیار از این اتفاق ناراحتند و همه ما از این واکنش ها بهم ریخته ایم، خواهش می کنم این کار را نکنید و لطفا به هم احترام بگذاریم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    یک آسیب شناسی اساسی در مورد رفتار ایرانیان در فضای مجازی حتما باید انجام بشود. این رفتارها(توهین،تهمت، فحاشی و ...) واقعا شنیع و تکان دهنده است نه حتی به رفتار مسلمان شبیه نیست بویی از ایرانی بودن ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس