گوچی پس از پیوستن به هیرنوین هلند برابر تیم سابقش امن دو گل زد تا هم نشان دهد به روزهای خوب گذشته برمی‌گردد و هم اعلام کند برای رقابت مجدد با مهاجمان ملی‌پوش مدنظر کارلوس کی‌روش آماده است.

قوچان‌نژاد چارچوب دروازه‌ این تیم را خوب می‌شناسد

گروه ورزش مشرق - گلزنی رضا قوچان‌نژاد در دیدار دوستانه هیرنوین برابر اِمِن خبر خوشی بود. این مهاجم ملی‌پوش ایرانی که مدت‌ها مشغول مداوای مصدومیتش بود پس از پیوستن به هیرنوین هلند برابر تیم سابقش امن دو گل زد تا هم نشان دهد به روزهای خوب گذشته برمی‌گردد و هم اعلام کند برای رقابت مجدد با مهاجمان ملی‌پوش مدنظر کارلوس کی‌روش آماده است.

مهاجمی که تیم‌ملی ایران با گل سرنوشت‌ساز او برابر کره‌جنوبی راهی جام‌جهانی برزیل شد آخرین بار شنبه 14 آذر ماه سال قبل با پیراهن چارلتون آتلتیک به برایتون دسته اولی در فوتبال انگلستان گل زده بود.

یک گل و یک پاس گل حسن‌ختام حضور در انگلیس

7 ماه و 5 روز قبل گوچی در دقیقه 2 دیدار چارلتون برابر برایتون آلبیون با پاس طلایی‌اش به لوکمن پایه‌گذار گل اول بازی شد. سه دقیقه بعد هم خودش گل دوم چارلتون را به ثمر رساند. با این حال نتیجه نهایی دیدار دو تیم در هفته نوزدهم چمپیونز شیپ 3-2 به سود آلبیون خاتمه پیدا کرد. بعد از آن سرنوشت به «گوچی» فوتبال ایران روی خوش نشان نداد تا هم چارلتون به دسته دوم سقوط کند و هم مصدومیت به رضا اجازه هنرنمایی را ندهد.

امان اِمِن را برید

رضا قوچان‌نژاد در ابتدای دوران فوتبال حرفه‌ای خود چند فصلی با هیرنوین بود. گوچی آخرین مرتبه در فصل 09-2008 لیگ دسته اول هلند با این تیم برابر ویلم2 به میدان رفت. در واقع یکشنبه 7 آذرماه سال 1387 رضا در 5 دقیقه آخر دیدار هیرنوین برابر ویلم2 جای پائولو هنریکه برزیلی را گرفت تا هرچند کوتاه شریک مستقیم پیروزی 3- یک تیمش باشد. رضا پس از آن در نیم‌فصل راهی امن شد. تیمی که از گوچی خاطره خوشی ندارد.

رضا در دیدار اخیر دو تیم هیرنوین و امن دسته اولی در دقایق 7 و 38 دو گل به حریف زد حال آنکه پیش از این هم سابقه گلزنی برابر امن را داشت.

قوچان‌نژاد در فصل 11-2010 فوتبال دسته اول هلند با پیراهن کامبور 4 گل به امن زد تا نشان دهد چارچوب دروازه این تیم را خوب می‌شناسد.

گوچی در بازی رفت دو تیم با گل دقیقه 78 خود نتیجه دیدار هفته دوم کامبور و امن را 2- یک به سود کامبور تغییر داد.

در دیدار برگشت شرایط از این هم بهتر شد. دوشنبه 25 بهمن ماه سال 89 گوچی در دیدار هفته هجدهم کامبور برابر امن با ضربات دقایق 38، 58 و 69 خود هت‌تریک کرد تا یک تنه مرد برتر میدانی باشد که پیروزش کامبور بود با نتیجه 4 بر صفر.

به این ترتیب گوچی به تیمی که یک نیم‌فصل (9-2008) برایش توپ زده طی 270 دقیقه تلاش 6 گل زده تا از این لحاظ عملکردی جالب توجه داشته باشد.

تقابل در نقطه صفر با جهانبخش

هیرنوین تیم جدید رضا قوچان‌نژاد، در ایستگاه نخست لیگ برتر هلند با AZ آلکمار روبه‌رو خواهد شد.

آلکمار در ترکیب خود از علیرضا جهانبخش سود خواهد برد و تقابل با ایرانی ملی‌پوش در هفته اول لیگ برتر هلند به خودی خود جذاب خواهد بود.

این دیدار سه‌شنبه 19 مرداد ماه یعنی حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس