کد خبر 600847
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاسد و آماده توزیع در بازار در یک کشتارگاه طیور در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ سردخانه پلمب و در مجموع ۴ متهم دستگیر شدند.

کشف بیش از ۸ تن مرغ فاسد منجمد قبل از توزیع در بازاربه گزارش مشرق، سردار بخشعلی کامرانی صالح، با اشاره به دریافت گزارشات مردمی مبنی بر پخش مرغ منجمد فاسد در یک کشتارگاه طیور اظهار داشت: پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی، ماموران کلانتری 26 ماهدشت به همراه عوامل شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان البرز و عوامل دامپزشکی در محل حاضر شدند، افزود: ماموران در بدو ورود به کشتارگاه یک دستگاه خودروی نیسان یخچال‌دار فاقد پلاک را، در حال بارگیری مرغ منجمد مشاهده می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه راننده خودروی حمل مرغ به محض مشاهده ماموران قصد فرار از محل را داشته است، گفت: با سرعت عمل پلیس، خودرو توقیف و فرد دستگیر می‌شود.
 
کامرانی‌صالح با بیان اینکه از داخل یخچال خودرو مقدار تقریبی 200 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد کشف می‌شود، افزود: در بررسی‌های تخصصی از کشتارگاه مقدار تقریبی 8 تن مرغ فاسد کشف می‌شود که در این رابطه 2 سردخانه پلمب و در مجموع 4 متهم دستگیر شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حامد ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    افرادی که با جون مردم بازی می کنند رو باید اعدام کرد تا بقیه حساب کار دستشون بیاد و بدانند که حکم بازی با جان مردم اعدام هستش... نه اینکه چند روز زندان و ...
  • ابوالفضل ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    چرا نظر منو منتشر نمیکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس