کد خبر 600564
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

مسئولان باشگاه لاتزیو صبح امروز در یک نشست خبری سرمربی جدید باشگاه را معرفی و درباره مسائل مربوط به استعفای مارچلو بیلسا مربی مستعفی این تیم با رسانه ها گفتگو خواهند کرد.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه ایتالیایی اعلام کردند کنفرانس خبری معرفی سرمربی جدید این تیم صبح امروز در محل کمپ تمرینی باشگاه برگزار خواهد شد. با وجودی که خبر انتخاب سیمونه اینزاگی به عنوان سرمربی جدید لاتزیو هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما منابع آگاه خبر دادند که عصر روز جمعه اینزاگی با مقامات باشگاه مذاکرات نهایی خود را انجام داده و پس از ترک جلسه در پاسخ به سئوالات خبرنگاران تنها به گفتن این جمله بسنده کرد: از این اتفاق بسیار خوشحالم.

اسکای اسپورت ایتالیا می گوید قرار است اینزاگی شنبه شب و پس از گفتگو با مدیر ورزشی لاتزیو قرارداد خود را امضا کند. انتخاب ناگهانی و فوری اینزاگی به دلیل استعفای مارچلو بیلسای آرژانتینی انجام شد. بیلسا در حالی از سمت مربیگری لاتزیو استعفا کرد که تنها ۴۸ ساعت از انتخاب او به عنوان مربی تیم می گذشت. سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین عصر دیروز طی نامه ای به مسئولان باشگاه اظهار داشت که به دلیل آنچه که عدم پایبندی به تعهدات و شرایط مذکور در قرارداد خوانده بود، از سمت خود استعفا داده است.

به گفته مسئولان باشگاه، قرار است در همین کنفرانس خبری تصمیمات مسئولان لاتزیو در خصوص واکنش به استعفای بیلسا هم اعلام شود. تا این لحظه، لاتزیو تصمیم قطعی دارد تا از مارچلو بیلسا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا شکایت کرده و به هیچ وجه از موضع خود برنمی گردد. وکلای باشگاه لاتزیو دادخواست دریافت غرامت ۵۰ میلیون یورویی از مارچلو بیلسا را به دادگاه شهر رم تقدیم کردند.

سیمونه اینزاگی که سابقه بازی در لاتزیو را دارد، در آوریل گذشته به عنوان سرمربی جانشین استفانو پیولی شد. پیش از این، اینزاگی هدایت تیم جوانان لاتزیو را بر عهده داشت.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس