فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به آغاز طرح ترافیکی تابستانی پلیس در این استان گفت: هم‌اکنون ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان سمنان روان است. رئیس پلیس راه گیلان نیز با بیان اینکه آزاد راه رشت-قزوین ترافیک عادی و روان دارد گفت: محور رشت به انزلی با ترافیک سنگین مواجه است.

تردد پرحجم در محور تهران ـ مشهد/ کندوان به سمت کرج یک طرفه شدبه گزارش مشرق،  سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: همه محورهای مواصلاتی استان سمنان از ترافیک روان برخوردار است.

وی با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی مسافران از عصر روز چهارشنبه عنوان کرد: در این روز شاهد ترافیک پرحجم، اما روان در محور مواصلاتی تهران، مشهد در استان سمنان بودیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به حجم بالای تردد در محور قم ـ گرمسار بیان کرد: با توجه به تعداد بالای خودروهای عبوری در محور تهران ـ مشهد در ورودی گرمسار و اضافه شدن خودروهای عبوری از آزادراه قم ـ گرمسار، تردد در محور گرمسار به سرخه و سمنان، در این روز پرحجم گزارش شد.

قاسمی افزود: در این روز و تا انتهای شب و بامداد روز گذشته قطعه گردنه آهوان از محور بین‌المللی تهران ـ مشهد در شهرستان سمنان نیز با انباشت خودروهای عبوری و تردد بالا مواجه بود که اکنون عبور و مرور در این منطقه نیز عادی است.

وی با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران حرم مطهر رضوی از ابتدای فردا گفت: با توجه به اینکه از فردا بر حجم تردد خودروها در لاین شمالی محور بین‌المللی تهران ـ مشهد افزوده می‌شود؛ مسافران بهتر است تا سفر خود را به ساعات انتهایی تعطیلات عید فطر نیندازند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به عبور سالانه میلیون‌ها زائر حرم مطهر رضوی از جاده‌های این استان اشاره و تصریح کرد: بیش از 75 درصد از واژگونی‌ها در جاده‌های استان سمنان سهم این محور بین‌المللی است.

 محور چالوس- کرج از کندوان به سمت کرج یک طرفه شد

 سرهنگ رضا اکبری در مورد آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: محور چالوس ــ کرج به‌دلیل حجم سنگین ترافیک و تردد خودروها یک‍‌طرفه شده است.

وی افزود: به دلیل حجم بالای ترافیک از سمت مازندران به سمت کرج این محور از محدوده تونل کندوان تا کرج یک‌طرفه شده است.

رئیس پلیس راه البرز در مورد اطلاع‌رسانی در این زمینه، گفت:  اخبار جدید در مورد محورهای مواصلاتی استان حتما به اطلاع شهروندان و مسافرین محترم اطلاع رسانی می‌شود.

 آزاد راه رشت-قزوین ترافیک عادی و روان دارد/تصادف منجر به فوت نداشتیم

 سرهنگ مهیار رستگار در مورد آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار داشت: آزاد راه رشت-قزوین ترافیک عادی و روان دارد و محور رشت به انزلی با ترافیک سنگین مواجه شده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: محور آستارا به اردبیل با ترافیک نیمه سنگین مواجه است و سایر محورهای مواصلاتی ترافیکی متراکم و روان دارند.

سرهنگ رستگار با بیان اینکه خوشبختانه در ایام تعطیلات تاکنون تصادف منجر به فوت نداشتیم اظهار کرد: از رانندگان می‌خواهیم با آرامش و حوصله رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: فردا از ساعت 8 الی 24 عبور هرگونه تریلی وکامیون به جز حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی در آزاد راه رشت-قزوین ممنوع است.

وی بیان کرد: از امروز تا فردا نیز از ساعت 8 الی 24 تردد انواع تریلی و کامیون به جز حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی در محور آستارا به اردبیل ممنوع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس