کد خبر 599693
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۶

منابع امنیتی عراق اعلام کردند بمبی روز سه شنبه در منطقه العبیدی در شرق بغداد منفجر شد و دو غیر نظامی بر اثر این انفجار جان باختند و هشت تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی قطراز بغداد، انفجار دو بمب در مناطق شرق و جنوب شرق بغداد دست  کم چهار کشته و 15 زخمی بر جا گذاشت .
 منابع امنیتی عراق  اعلام کردند بمبی روز سه شنبه در منطقه العبیدی در شرق بغداد منفجر شد و دو غیر نظامی بر اثر این انفجار جان باختند و هشت تن دیگر زخمی شدند.

 منابع امنیتی اعلام کرد بمب دیگری نزدیک رستورانی در منطقه بسمایه در جنوب شرق بغداد منفجر شد . دو غیر نظامی هم بر اثر این  انفجار کشته و هفت دیگر زخمی شدند.

سعد معن سخنگوی عملیات  بغداد  گفت: اصابت  خمپاره  به اردوگاه آوارگان عراقی در منطقه الدوره در جنوب بغداد سه کشته و 11  زخمی بر جاگذاشت. وی افزود:  تروریست های  مسلح  روز سه شنبه چهار خمپاره  60 میلیمتری به اردوگاه آوارگان در منطقه الدوره  شلیک کردند.

از طرف دیگر مرکز اطلاع رسانی امور جنگ عراق اعلام کرد  تعداد زیادی از  تروریست های داعش در حملات  هوایی  روز سه شنبه به  منطقه  الجویجه در شمال عراق  به هلاکت رسیدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس