کد خبر 599615
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

هزاران نفر از معلمان انگلیسی در اعتراض به وضعیت آموزش در این کشور دست به تحصن زدند.

 به گزارش مشرق، به نقل از میرور، هزاران نفر از معلمان انگلیس در اعتراض به کمبود منبع مالی کافی در مدارس این کشور امروز دست به اعتصاب زدند.

این اعتصاب که تحت رهبری اتحادیه ملی معلمان انگلیس صورت گرفته، از امروز آغاز شده و تا ۲۴ ساعت آینده نیز ادامه خواهد داشت.

اعضای این اتحادیه هدف خود از برپایی این اعتصاب را تقاضا برای افزایش بودجه مالی مدارس و آموزش، شرایط ضمانت و شرایطی که در آن، انواع مدارس این کشور قادر به ادامه مذاکرات با معلم ها در مورد قرارداد و حجم کاری آنها باشند، اعلام کرده اند.  

این اتحادیه همچنین با نوشتن نامه ای به «نیکی مورگان»، وزیر آموزش این کشور خواستار شکل گیری گفتگوها و مذاکرات معنادار برای رفع این معضل که به گفته آنها تاثیراتی منفی بر نظام آموزشی انگلیس داشته، شده اند.

«کوین کورتنی»، دبیرکل این اتحادیه ضمن عذرخواهی از نگرانی های ایجاد شده ناشی از این تحصن برای والدین دانش آموزان گفت: هرچند مشکلات پیش روی آموزش، خیلی بزرگتر از آن هستند که بتوان آنها را نا دیده گرفت و ما میدانیم که بسیاری از والدین هم مثل ما نگران هستند.

وی در ادامه گفت: در پی قطع نیاز مالی مدارس، اندازه کلاس ها در مقاطع ابتدایی و راهنمایی بزرگتر شده و انتخاب واحدها نیز متوقف شده اند. همین مساله موجب کاهش توجه دانش آموزان به کلاس درس و معلم شده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس