رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارتقای آمادگی‌های دفاعی و امنیتی و بالابردن توانمندی نیروهای مسلح در برایر تهدیدات و ارتقای بسیج مردمی از مهمترین برنامه‌های من خواهد بود.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم ستاد کل نیروهای مسلح، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین برنامه اینجانب (در ریاست ستاد کل) اجرای دستوراتی است که در حکم رهبر انقلاب ابلاغ شده است.

وی افزود: ارتقای آمادگی‌های دفاعی و امنیتی و بالابردن توانمندی نیروهای مسلح در برایر تهدیدات و ارتقای بسیج مردمی از مهمترین برنامه‌های من خواهد بود.

سردار باقری در ادامه در پاسخ به این سئوال که با توجه به شرایط منطقه اولویت کاری شما برای بدنه نیروهای مسلح چه خواهد بود، گفت:‌ ما امروز در شرایط خاصی در منطقه قرار گرفتیم و با وجود اقتدار بی مثالی که در طی این 37 سال برای جمهوری اسلامی پیدا شده است که به هیچ وجه قابل قیاس با سالهای ابتدایی انقلاب و یا آغاز دوران دفاع مقدس نیست که در داخل کشورمان و در نزدیکی مراکز استانهایمان باید با دشمنان متجاوز می جنگیدیم.

وی ادامه داد: امروز الحمدالله اقتدار مثال زدنی برای ملت ایران فراهم شده است اما دشمنان ما نیز بیکار ننشسته اند و توطئه های بیشمار، متنوع و تهدیدات گوناگونی برای امنیت کشورمان ایجاد کرده اند و می کنند که پاسخگویی و آمادگی در برابر آن ها از اولویت های نیروهای مسلح است .
سردار باقری گفت: امنیت در مناطق مرزی و استانهای مرزی،‌ شمال غرب و جنوب شرق کشور ارتقاء یافته و الحمدالله امروز امنیت کاملی مانند مناطق داخل کشور دارند و اقدامات دولتی و بخش خصوصی به راحتی در آنجا قابل انجام است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد:‌ ارتقای آمادگی و دفاع از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران در فراتر از مرزهای کشور مانند خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند با اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران بحمدالله دنبال شده و بیشتر از گذشته نیز دنبال خواهد شد.

سردار باقری گفت: کمک به مستضعفین منطقه در برابر ظلم و ستم، تجاوزها و تهاجمات تروریستی از اولویت های اول نیروهای مسلح خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 0
    زنده باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس