کد خبر 599288
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی ویژه عید سعید فطر و طرح تابستانه از امروز آغاز می شود.

به گزارش مشرق، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا، با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس در تعطیلات عید فطر گفت: نیروی انتظامی بویژه پلیس راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم و امنیت در تعطیلات عید فطر طرح های ویژه ترافیکی را با هماهنگی همه دستگاه های امدادی و خدماتی پیش بینی کرده است.
 
وی در ادامه افزود: بر همین اساس طرح های در نظر گرفته شده توسط اورژانس، هلال احمر و سازمان راهداری با محوریت پلیس راهور از روز سه شنبه به مرحله اجرا در می آید و تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
 
سردار مهری تصریح کرد: همزمان با تعطیلات عید فطر، طرح تابستانه نیز اجرا می شود که تا سوم مهرماه ادامه دارد.
 
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بنابر تدبیر فرماندهی ناجا از سایر بخش های انتظامی به پلیس راهور به منظور برقراری نظم و امنیت کمک شده است، تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم تمام تجهیزاتی که در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی است را در طرح های ترافیکی عید فطر و تابستانه به کار گیریم.
 
وی گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو،  خروج مردم از کلان شهر ها بویژه تهران به سمت محورهای شمالی و شهر های زیارتی افزایش می یابد، قطعا جاده های ما ظرفیت این حجم تردد را نخواهد داشت بنابراین از مسافران خواهش می کنیم صبر و حوصله به خرج دهند و به تذکرات همکاران پلیس توجه کنند.
 
سردار مهری با اشاره به اینکه پلیس خط قرمزی را برای این ایام تعریف کرده است، گفت: پلیس راهور ناجا بدون اغماض با کسانی که دچار تخلفات حادثه ساز شوند برخورد خواهد کرد و آنان را برابر قانون متوقف می کند.
 
رئیس پلیس راهور ناجا در پایان یادآور شد: هموطنان می توانند قبل از سفر از طریق تماس با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک به شماره 88255555 از وضعیت جاده ها مطلع شوند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس