کد خبر 599239
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

رئیس رسانه ملی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی مقدم را به سمت «قائم مقام رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس رسانه ملی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی مقدم را به سمت «قائم مقام رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

قائم‌مقام رئیس صداوسیما مشخص شد +عکس
در بخشی از حکم دکتر علی عسکری خطاب به آقای موسوی مقدم آمده است:« پیگیری اجرای سیاست های رسانه ملی؛ ‌حفظ انسجام مدیریتی و ایجاد هماهنگی‌های بین‌بخشی در جهت اعمال مدیریت یکپارچه و کارآمد؛ تقویت روحیه امید و نشاط در کارکنان با هدف همگرایی؛ کمک به افزایش بهره وری سازمان و اجرای مأموریت های ویژه محوله؛ ایجاد هماهنگی درون‌سازمانی و حمایت از بخشهای مختلف برای تحقق اهداف رسانه ملی؛ کمک به حل چالش‌ها و مشکلات پیش رو و ارائه راهکارهای عملیاتی؛ تعامل سازنده با دیگر سازمان‌ها و نهادها به‌ویژه دستگاه های فرهنگی برای افزایش ارتباطات برون‌سازمانی » از جمله مأموریت‌های جنابعالی است.

دکتر علی عسکری در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، معاونان و مدیران صداوسیما را ملزم به رعایت ارتباط سازمانی با قائم رئیس رسانه ملی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس