کد خبر 599046
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه احسان حاج‌صفی در گذشته نیز ذکر کرده که در ایران برای سپاهان بازی خواهد کرد، گفت: درباره شرایط حاج صفی همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد.

به گزارش مشرق،‌ مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان  با اشاره به شایعه دوباره حضور احسان حاج‌صفی در اصفهان و صحبت‌هایی پیرامون بازگشت این بازیکن به تیم سابق خود و دیدن شدنش در شهر اصفهان مطرح می‌شود، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ‌گونه صحبتی پیرامون پیوستن این بازیکن به تیم انجام نشده اما باز هم سرمربی برای حضور یا عدم حضور حاج‌صفی در تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی پیرامون مذاکرات صورت گرفته با این بازیکن ادامه داد: تا امروز احسان حاج‌صفی به باشگاه نیامده و مدیریت باشگاه نیز با این بازیکن تماسی مبنی بر بستن قرارداد نداشته است. بدون شک طی چند روز آینده وضعیت حضور یا عدم حضور وی در تیم به صورت قطعی مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به صحبت‌های اخیر حاج‌صفی درباره احتمال بازگشتش به سپاهان خاطرنشان کرد: حاج‌صفی در گذشته نیز به این موضوع اشاره کرده که در ایران برای تیم خود یعنی سپاهان بازی خواهد کرد اما تا زمانی که این مسئله قطعی نشده، درباره آن سخنی بر زبان نمی‌آورم.

وی بیان کرد: هنوز نمی‌توان درباره پیوستن این بازیکن صحبت قطعی انجام داد زیرا همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد و ویسی باید تصمیم خود را در این زمینه اعلام کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس