تماشاگران ایرانی حاضر در سالن 12 هزار نفری که در طول بازی با ایتالیا بازیکنان صربستان را حمایت می‌کردند پس از پیروزی این تیم به شدت صرب‌ها را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش مشرق، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ جهانی والیبال در حالی از ساعت 16 امروز با دیدار تیم‌های والیبال ایتالیا و صربستان در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز شد که تماشاگران کشورمان در این دیدار تیم صربستان را مورد حمایت قرار دادند.

* پس از پیروزی صرب‌ها تماشاگران حاضر در سالن به شدت بازیکنان صربستانی را تشویق کردند. آنها نیز در پایان بازی به سمت تماشاگران رفته و با تکان دادن دست‌هایشان به احساسات آنها پاسخ گفتند.

* ایوان زایتسف، بازیکن تیم ایتالیا نیز که شب گذشته توسط تماشاگران ایرانی هو شده بود امروز بارها مورد تشویق قرار گرفت تا به نوعی آشتی و صلح برقرار شود.

* دقایقی قبل بازیکنان تیم ایران وارد زمین شدند و در حالی که بلندگوی سالن به محض ورود هر بازیکن نام او را صدا می‌زد به شدت مورد تشویق قرار می‌گرفت.

* بازیکنان آرژانتین همزمان برای گرم کردن وارد سالن مسابقه شدند.

* حدود 15 تا 200 تماشاگر زن امروز در سالن حضور دارند تا شاهد دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین باشند.

* رضا یزدانی، خواننده پاپ کشورمان نیز در ورزشگاه حضور پیدا کرد و قرار است اجرای داشته باشد تماشاگران به محض ورود یزدانی به داخل زمین او را تشویق کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    حدود 15 تا 200 تماشاگر زن امروز در سالن حضور دارند !!!!!!!عجب تخمین دقیقی!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس