کد خبر 598503
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

در ادامه درگیری های شدید میان نیروهای ارتش عراق و تروریستهای تکفیری داعش در محور جنوبی شهر موصل مقر خلافت خودخوانده داعش، منابع رسانه ای نزدیک به این گروه با انتشار تصاویری از دو حمله انتحاری علیه نظامیان عراقی خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری های شدید میان نیروهای ارتش عراق و تروریستهای تکفیری داعش در محور جنوبی شهر موصل مقر خلافت خودخوانده داعش، منابع رسانه ای نزدیک به این گروه با انتشار تصاویری از دو حمله انتحاری علیه نظامیان عراقی خبر داده اند.

دو انتحاری داعش در جنوب موصل+عکس

بنابر این گزارش، حملات مذکور در اطراف روستای "الدبس" واقع در حاشیه شمالی استان صلاح الدین و در مجاورت محور جنوبی استان نینوی عراق رخ داده است که طی آن دو عامل انتحاری کامیون های مملو از مواد منفجره خود را در میان پایگاه نیروهای لشگر 92 زرهی ارتش عراق منفجر کرده اند. گزارش های اولیه حاکی از شهادت 10 و زخمی شدن 30 نظامی عراقی  در این دو حمله حکایت دارد. این نظامیان در حال اعزام به محور جنوبی استان نینوی عراق برای مشارکت در عملیات آزادسازی شهر موصل مرکز آن بوده اند. داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته و عوامل آن را "عبدالله و ابوبکر العراقی" معرفی کرده است.

دو انتحاری داعش در جنوب موصل+عکس

دو انتحاری داعش در جنوب موصل+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    این دونفر چه عجله ای برای جهنم دارن
  • محمد حسین ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    لعنت بر داعش بی ناموس لعنت بر آن پرچم کسیفتان
  • محمد حسین ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    لعنت بر داعش بی ناموس لعنت بر آن پرچم کسیفتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس