کد خبر 598493
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

ستاره جوان رئال مادرید طبق قرارداد مشروط خود همچنان با باشگاه رئال مادرید مشکل دارد و باید تکلیف خود را هر چه زودتر روشن کند.

به گزارش مشرق، آلوارو موراتا هنوز هم تکلیف خود را رئال مادرید مشخص نکرده است، به هر حال رئال مادرید با او قرارداد مشروط دارد و می تواند این بازیکن را به مبلغ کم تصاحب کرده و آن را با رقمی نجومی به مشتریان بزرگی چون آرسنال بفروشد اما مشکل از این نقطه آغاز می‌شود که رئال مادرید هم موراتا را می‌خواهد و دوست ندارد این ستاره ملی پوش را از دست بدهد.

موراتا نسبت به سال‌های گذشته بازیکن بالغ و با هوش‌تری شده و زیدان در سخنان اخیر خود از عملکرد او در یورو 2016 به رغم ناکامی اسپانیا، تجلیل کرده است. رئال مادرید حاضر است با درآمد سالی 4 میلیون یورو موراتا را به خدمت بگیرد و البته با درآمد 9 میلیون یورو در سال پیشنهاد خود را به وکیل موراتا ارایه کرده است.

وکیل موراتا از احترام رئال مادرید به بازیکن قدیمی خود تشکر کرده و معتقد است که مقامات رئال مادرید نهایت همکاری را با بازیکن خود داشته‌اند اما موراتا وسوسه شده تا پس از تجربه کالچو، این بار در لیگ برتر انگلیس بدرخشد و دوست ندارد در خط حمله رئال مادرید زیر سایه رونالدو، بیل و بنزما باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس