کد خبر 598027
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

گراتزیانو پله و ادر تنها از 12 شوت 3 گل به ثمر رسانده اند. این بهترین آمار زوج خط حمله تاریخ ایتالیاست.

پله و ادر درحال تاریخ سازیبه گزارش مشرق، ادر و پله در یورو 2016 از 12 شوت 3 گل به ثمر رسانده اند که بدین معنی است 25 درصد شوت های این زوج خط حمله تبدیل به گل شده است.

بعد از این دو،  زوج فرانچسکو توتی و فیلیپو اینزاگی در یورو 2000 با 17 درصد و پیر لوئیجی کاسیراگی و جان فرانکو زولا در یورو 96 با 16 درصد قرار دارند. قابل توجه است که زوج کاسانو و لوکا تونی در یورو 2008 و الساندرو دل پیرو و کریستین ویری در 2004 میزان موفقیت شان صفر درصد بوده است.

بنابراین می توان در مورد پله و ادر خوشبین بود.  دوندگی ادر  و قدرت و سر زنی پله ترکیب کلاسیکی از مردی کوچک دونده و مردی بلند قد ساخته است.

لازم به ذکر است تمام این سه گل بعد از دقیقه 88  بوده است و پله اصرار دارد که انسجام تیمی بالاتر از  رکورد و اهداف شخصی است. او به شوخی می گوید: من آماده ام حتی زودتر از این ها گل بزنم.

او هم چنین گفت: ما به مردم نشان داده ایم افرادی مثل ما تا دقیقه آخر خطرناک هستند. گل زدن مهم است اما مهم تر از آن عملکرد تیمی است. من به خودم و این تیم اعتماد دارم. این آسان نیست که همیشه عالی بازی کنید اما من همیشه با قلبم بازی می کنم. انتقاد همیشه وجود دارد اما شما باید خوشبین باشید.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس