کد خبر 598018
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که نتیجه در اولین دیدار تدارکاتی این تیم اهمیتی نداشته است.

منصوریان: نتیجه برای ما اهمیتی نداشتبه گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از برگزاری اولین بازی تدارکاتی استقلال مقابل تیم امیدهای این باشگاه و برتری 5 بر صفر شاگردانش اظهار داشت: این نخستین دیدار استقلال در فصل جاری بود و نتیجه برای ما اهمیتی نداشت.

وی ادامه داد: چیزی که برای ما در این بازی اهمیت داشت، رسیدن به هدف‌هایی بود که در نظر داشتیم. این هدف تغییر در حرکت تیمی ما بود. حق تیم علی سامره بود که بازی نخست تدارکاتی ما مقابل آنها انجام شود. بازی امروز فیزیکی و پرفشار بود و دو سه بازیکنی که سامره به ما معرفی کرده بود، فوق‌العاده بازی کردند. با حسن روشن قول و قرار گذاشتیم که با آکادمی ارتباط مستقیم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: همانطور که بازیکنانی چون یعقوب کریمی از تیم‌های پایه رشد کردند، باید بتوانیم دو سه بازیکن از تیم پایه به تیم بزرگسالان بیاوریم. دومین بازی تدارکاتی ما در اردوی ارمنستان برگزار می‌شود. اگر که تیم ایرانی در این کشور پیدا کردیم، با آنها بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد، اما اگر تیم ایرانی پیدا نشد، سراغ گزینه‌های خارجی خواهیم رفت. سعی می‌کنیم بازی‌های تدارکاتی را از متوسط به قوی پیش ببریم. بازی تدارکاتی چهارم ما مقابل تیمی خواهد بود که به اولین بازی ما در لیگ برتر شبیه باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس