کد خبر 597727
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

9 نفر از نمایندگان دو و میدانی ایران در رقابت های داخلی قزاقستان شرکت می کنند تا شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک امتحان کنند.

به گزارش مشرق، هفته گذشته کاروان دو و میدانی ایران در جام کازانف قزاقستان شرکت کرد که مهمترین دستاورد آن، کسب سهمیه پرش طول المپیک به وسیله محمد ارزنده بود.

پس از پایان این مسابقات، با تشخیص سازمان تیم های ملی، چند نفر از ورزشکاران در قزاقستان باقی ماندند تا یک هفته بعد در رقابت های دیگری که در این کشور برگزار می شود شرکت کنند.

محمد صمیمی، محمد ارزنده، سبحان طاهرخانی، رضا قاسمی، علی خدیور، سجاد هاشمی، مصطفی ابراهیمی، کیوان قنبرزاده و محمدحسین وظیفه دوست، 9 ورزشکاری هستند که به همراه ایگور پاکلین و حامد احمد پور به عنوان مربی در این تورنمنت شرکت می کنند.

البته از این جمع محمد ارزنده المپیکی شده است اما برای کسب آمادگی بیشتر در این رقابت ها شرکت می کند. رضا قاسمی نیز سهمیه دوی 100 متر المپیک را گرفته اما همچنان به دنبال سهمیه دوی 200 متر است.

مسابقات قزاقستان دوشنبه و سه شنبه 14 و 15 تیر در ورزشگاه ملی آلماتی برگزار می شود.

تاکنون احسان حدادی و محمود صمیمی در پرتاب دیسک، لیلا رجبی در پرتاب وزنه، رضا قاسمی و حسن تفتیان در دوی 100 متر، حمیدرضا زورآوند در 20 کیلومتر پیاده روی، محمدجعفر مرادی در دوی ماراتن و محمد ارزنده در پرش طول، هشت سهمیه دو و میدانی ایران در بازی های المپیک 2016 ریو را به دست آورده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس