کد خبر 597683
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

این کلاس که به 30 دانشجو در کالج ارتباطات مودی ارائه می شود، تلاشی مشترک بین اسکات رایس سخنران، مک کانهی و گری راس کارگردان او در فیلم «کشور آزاد جونز» است.

متیو مک کانهی استاد دانشگاه تگزاس شدگروه فرهنگ و هنر مشرق- سال آینده دانشجویان مدرسه اقتصاد لندن به استاد جدیدشان آنجلینا جولی خوش آمد خواهند گفت که قرار است کنار ویلیام هیگ، در کلاسی تاثیر جنگ روی زنان تدریس کند. اما در تگزاس یک استاد ستاره از همین حالا کارش را آغاز کرده است: متیو مک کانهی که در فصل بهار کار تدریس یک کلاس فیلم را در دانشگاه تگزاس آغاز کرده است موج جدیدی از سمینارهای او هم در فصل پاییز آغاز به کار می‌کند.

این کلاس که به 30 دانشجو در کالج ارتباطات مودی ارائه می‌شود، تلاشی مشترک بین اسکات رایس سختران، مک کانهی و گری راس کارگردان او در فیلم «کشور آزاد جونز» است. به گزارش بانی فیلم، هدف آن تدریس فیلمسازی به دانشجویان از طریق تمرکز بر پروسه پشت صحنه ساخت «کشور آزاد جونز» است. این فیلم که شانس متوسطی در فصل جوایز هم دارد، داستان یک سرباز جنوبی را تعریف می‌کند که در نهایت به مبارزه با ایالات موتلفه آمریکا می‌پردازد.

این فیلم از هفته قبل در ایالات متحده اکران شد. یکی از سخنگویان این مدرسه گفت این کلاس حول محور ویدئوهای از پیش ضبط شده می‌گردد که در آن فیلمسازان حضور دارند، اما شامل «حداقل یک بازدید در محیط دانشگاه» از سوی خود مک کانهی هم می‌شود که در سال 1993 مدرک لیسانس خود را در رشته مطالعات رادیو، تلویزیون و فیلم از این دانشگاه دریافت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس