کد خبر 597568
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۵

سرمربی بلژیک گفت: مربیگری کار سختی است. من مربی هستم نه جادوگر. تورنمنت خوبی داشتیم اما از شکست خوشحال نیستم. چیزی برای سرزنش نیست اما ما نتوانستیم جای بازیکنان غایبمان را پر کنیم.

به گزارش مشرق، تیم ملی بلژیک در یک چهارم نهایی یورو 2016 با حساب 3 بر 1 به ولز باخت. شاگردان ویلموتس بازی خوبی ارائه نکردند.

مارک ویلموتس، سرمربی بلژیک از شکست تیمش ناراحت است و در مورد آینده اش توضیح داده است: من نیز به مانند کل رختکن ناراحت هستم. ما امید زیادی به صعود داشتیم و ابتدای بازی بسیار خوب بود اما در ادامه دچار مشکل شدیم. ما مدافعان باتجربه خودمان را در اختیار نداشتیم و مدافعان امروز مطمئن نبودند و به همین خاطر فلینی را به بازی آوردم.

سرمربی بلژیک ادامه داد: مربیگری کار سختی است. من مربی هستم نه جادوگر. تورنمنت خوبی داشتیم اما از شکست خوشحال نیستم. چیزی برای سرزنش نیست اما ما نتوانستیم جای بازیکنان غایبمان را پر کنیم. تیم جوانی در این یورو داشتیم اما به اروپا نشان دادیم که بلژیک زیبا فوتبال بازی می کند. ولز عالی بازی کرد. آن ها تیم خوبی هستند که روی ضد حمله کار می کنند.

وی افزود: امشب در مورد آینده ام تصمیم نمی گیرم. در 4 سال گذشته ما دو بار به یک چهارم نهایی رسیدیم. نتایج خوب بودند. در حال حاضر و در زمانی که آدرنالینم بالاست در این مورد تصمیم نخواهم گرفت.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس