کد خبر 597397
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

باشگاه ناپولی ایتالیا در نظر دارد تا مذاکره با سایر گزینه های جانشینی گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی خود را آغاز کند تا در صورت عدم توافق با هیگواین و جدایی این مهاجم از ناپولی، با سایر گزینه های مورد نظر قرارداد امضا کند.

به گزارش مشرق، مقامات باشگاه ناپولی ایتالیا همچنان در انتظار پاسخ هیگواین هستند تا قرارداد خود را با این تیم تمدید کند، اما به گفته مدیر برنامه های این بازیکن، مهاجم آرژانتینی همچنان در فکر جدایی این تیم است. وی در مصاحبه با رسانه های ایتالیایی گفته بود هیگواین تصمیم قطعی خود را پس از جلسه با مدیر باشگاه اعلام خواهد کرد.

البته مدیر باشگاه ناپولی در این چند روز به آمریکا سفر کرده و هنوز زمان بازگشت وی مشخص نیست. بسیاری از مطبوعات ایتالیایی اعلام کرده اند که این سفر با هدف از دست رفتن زمان برای هیگواین انجام شده تا وی فرصت مذاکره با سایر باشگاه را نداشته باشد و سرانجام راضی به تمدید قرارداد با ناپولی شود. برخی هم اعتقاد دارند که این بازیکن هم ارتباط خوبی با هواداران تیم داشته و هم از زندگی در این شهر احساس رضایت و راحتی دارد پس بعید است که بخواهد تیم خود را عوض کند و ریسک سازگاری با شرایط جدید را بپذیرد.

رسانه های ایتالیایی اعلام کردند ناپولی مذاکرات اولیه با مائورو ایکاردی از اینتر، روملو لوکاکو و کریستین بنتکه از لیورپول را آغاز کرده تا در صورت جدایی هیگواین با یکی از این بازیکنان قرارداد امضا کند.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس