موزیک ویدئوی «سرزمین صلح و زیتون» از تولیدات شبکه افق، به مناسبت فرا رسیدن روز قدس از این شبکه پخش خواهد شد.

همراه با شبکه افق در «سرزمین صلح و زیتون» روز قدسبه گزارش مشرق، ابتکار ویژه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس»، سدی محکم در مقابل فتنه انگیزی ها و تفرقه افکنی های دشمنان اسلام و مسلمانان بود، اقدامی هوشمندانه درست در نقطه مقابل تفرقه و تشتت در دنیای اسلام آن هم در پایان ماهی که همه آن برکت و مغفرت است و مسلمانان بعد از یک ماه روزه داری، ثمره این بندگی و اطاعت را در اتحاد و همدلی جستجو می‌کنند.

روز قدس روز همدلی‌هایی از جنس عزت و غیرت دینی و انسانی است، تلاش نه فقط برای نجات یک ملت، بلکه برای دفاع از آرمان آزادی خواهی مردمی که نمی‌خواهند زنجیر استعمار و استثمار بر گرده‌شان باشد و حق خویش را از حیات انسانی و حقوق خود را از دنیایی می‌خواهند که عضوی از آن به شمار می‌روند.

در این بین رسانه‌های دنیای اسلام نقشی مهم در بازتاب این حرکت بین المللی و خروش جهانی مسلمانان دارند، نقشی فراتر از خبررسانی و مخابره گزارش‌های مختلف، بلکه از نوع نهادینه کردن این جریان عظیم در دنیایی که ظلم و جور و قدرت و زور، حرف اول و آخر را در آن می زند.

شبکه افق به عنوان شبکه گفتمان انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های مختلفی را برای استقبال از روز قدس آماده و روی آنتن می‌فرستد که از آن جمله می‌توان به مستندهایی در ارتباط با حقایق تاریخی در مورد سرزمین فلسطین و اشغالگری صهیونیست‌ها اشاره کرد؛ در لابلای این مستندها و ویژه برنامه‌ها، نماهنگ‌هایی نیز پخش می‌شوند که یکی از آنها، «سرزمین صلح و زیتون» است.

این موزیک ویدئو به آهنگسازی بهزاد عبدی و با صدای هیثم نور در شبکه افق تهیه شده و تلویزیون اینترنتی نصر، مجری آن بوده است.

بهزاد عبدی از جمله آهنگسازان مشهور ایرانی است که در سال 1388 برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فیلم از جشنواره فیلم فجر شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس