رئيس سازمان صنايع هوافضا، ايمان‌، تعهد‌، ديانت و عشق به انقلاب اسلامي‌ را از مهمترين تفاوت‌هاي موشك‌سازان ايراني با ديگر توليدكنندگان موشك در دنيا عنوان كرد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، سردار فرحي رئيس سازمان صنايع هوافضا ‌در جمع كاركنان و مديران ارشد اين سازمان با بيان اينكه محصولات دفاعي هوافضاي كشور مبتني بر يافته‌هاي علمي مدرن است، گفت: توليدات نيز بر‌اساس دانش چيستي و چرايي يعني مرز خود‌كفايي‌ شكل گرفته است.

وي افتتاح پي‌در‌پي پروژه‌هاي هوافضا و كيفي‌بخشي مداوم محصولات دفاعي را حاصل تلاش و زحمات شبانه‌روزي دست‌اندركاران اين حوزه دانست و اظهار داشت: مانور پرتاب همزمان بيش از 14 موشك با دقت بسيار بالا‌، پيشرفت برنامه 5 ساله پنجم سازمان هوافضا كه بايد تا سال 1393 تكميل شود، رسيدن به رضايتمداري مشتري و كسب رتبه اول صادرات در سطح وزارت دفاع با وجود تمامي تحريم‌ها و فشارهاي بين‌المللي، نشان‌ از دستيابي اين سازمان به يافته‌هاي اصيل خودباوري و خودكفايي و بي‌نياز شدن از كمك خارجي است.

رئيس سازمان صنايع هوافضا ادامه داد: امروز با افتخار اعلام مي‌كنم ايران اسلامي علاوه بر صادرات محصولات صنعتي و دفاعي قادر به صدور تكنولوژي و دانش فني دفاعي است.

فرحي فلسفه ساخت توليدات دفاعي در ايران را با ديگر كشورها متفاوت خواند و تصريح كرد: موشك‌سازان ايراني تفاوتشان با ديگر توليدكنندگان موشكي دنيا در ايمان‌، تعهد‌، ديانت و عشق به انقلاب اسلامي‌شان است.

وي توفيق سازمان صنايع هوافضا را تنها در توليدات فضايي ندانست و خاطرنشان كرد: اين سازمان پيشرو‌ در عرصه تحقيقات نيز موفقيت‌هاي چشمگيري داشته است كه كسب رتبه اول تحقيقات وزارت دفاع و ربودن نيمي از جوايز جشنواره تحقيقاتي ودجا از جمله آن افتخارات است.

فرحي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در جمع پاسداران و تاكيد ايشان بر مفهوم پاسداري از انقلاب، گفت: رهبر انقلاب فرمودند‌ "انقلاب يعني تحرك يعني تحول يعني جوشش، يعني دنبال بهتر و بالاتر رفتن و پاسداري از انقلاب نيز با محافظه‌كاري و حفظ وضع موجود سازگاري ندارد " ما بايد سعي كنيم با حركت‌هاي انقلابي، با جوشش، با تحرك و با جديت‌، عقب‌ماندگي‌ها را جبران كنيم و فاصله‌ها را پر كنيم تا انشاءالله بتوانيم كشوري نمونه و پر از افتخار براي نسل بعدي بسازيم و در سازمان هوافضا هم تلاش براي بهتر شدن وجود دارد و دستاوردهاي جديد در حوزه هوافضا برگرفته از اين تفكر است.

رئيس سازمان صنايع هوافضا در پايان تاكيد كرد: اينكه بتوانيم ماهواره‌ها را دو بار با حداقل هزينه‌، حداقل امكانات ‌و با بهترين كيفيت به فضا بفرستيم كه حتي دشمنان ما را وادار به تمكين به دستيابي‌هاي نوين ايران كند، خود ثمره نگاه استراتژيك به حركت انقلابي و مفهوم پاسداري از انقلاب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس