کد خبر 596410
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۷

وزیر امور خارجه ایران در واکنش به انفجارهای سه‌شنبه شب در فرودگاه آتاتورک، گفت تروریسم تهدیدی جهانی است و همه باید با آن مقابله کنند.

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز چهارشنبه به انفجارهای تروریستی در فرودگاه استانبول واکنش نشان داد و آن را نمونه‌ «چهره زشت ترور» دانست.

وی در توئیتر نوشت: «بار دیگر چهره زشت ترور در فرودگاه کشور دوست و همسایه ما سر برآورد. خشونت افراط‌گرایانه تهدیدی جهانی است و ما باید با هم با آن مقابله کنیم.»

بر اثر سه انفجار انتحاری که سه‌شنبه شب در فرودگاه «آتاتورک» استانبول رخ داد، دستکم 31 تن کشته و 147 نفر نیز زخمی شدند. 

پلیس ترکیه می‌گوید شواهد اولیه از احتمال دست داشتن داعش در این انفجارها حکایت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    آقای ظریف وقتی تیمهایی خرابکار که از آخور بیگانگان نشخوار میکردند در داخل کشور دستگیر شدند زبانشان در رهن چه کشور خارجی بجا مانده بود که راجع به اقدامات پلید اما ناکام علیه کشور سخنی بزبان نیاورد؟
  • ناشناس آذری ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    در مورد مسائل داخلی و امور امنیت داخلی وزیر کشور و وزیر اطلاعات باید صحبت کنند و در امور خارج از ایران که به آن امور بین الملل گفته می شود، وزیر امور خارجه صحبت کرده و نظر می دهند. آقازاده محترم بی سوادی که داری با پول مردم مستضعف و بیت المال در آمریکا تحصیل یا گشت و گذار می کنی؛ اول شرح وظایف وزارتخانه ها را بخوان و بدان و بعد اظهار فضل کن.
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    ایشون چرا به اظهارات سخنگوی امریکا واکنش نشون نمی دهد نکنه این حرفها را قبول داره
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    آقای با سوادی که فقط خودت عقل کلی و فکر میکنی دیگران بیسواد و افزاطی! فقط تو نیستی که میفهمی شرح وظایف وزارتخانه ها رو، بس اصلا نمیفهمی! تو حتی یه متن ساده رو نفهمیده چه رسد به شرح وظایف وزارتخانه ها! در متن نوشته شده که این تیمها سر در آخور بیگانگان دارند! یعنی یه مشکل داخلی نیست بلکه ایادی استعمار که از سرویسه امنیتی خارجی برخی کشورهای مشخص دارن تعلیم میشن. این یعنی اینکه دستگاه دیپلماسی خارجی باید صدا در بیاد و بگه که اگه برجام میخواین از حمایت این سگ تو له ها ست بردارید. یعنی اینکه ما خر نیستم که از اینور با ما برجام امضا کنید و از اونور خرابکار بفرستید داخل کشورمون. یعنی مسئله سوای برخورد داخلی که شده و اطلاع رسانی هم شده، یک مطلب بین آملی هست که برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی خارجی رو میخواد. پس لطفا بدون که: بهایی خموش و گویا بشر زبان بسته بهتر که گویا به شر. اگه مطلبی رو نمیدونن بهتر که دهانت بسته باشه که آبروی خودت رو نبری!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس