کد خبر 595717
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

دو تیم انگلیس و ایسلند تنها دو بار با هم دیدار کرده اند و تقابل دو تیم در یک هشتم نهایی یورو 2016 سومین و مهمترین تقابل دو تیم خواهد بود.

ویژه نامه یورو 2016 مشرق - در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 تیمهای انگلیس و ایسلند از ساعت 23:30 دوشنبه 7 تیر به مصاف هم خواهند رفت تا پرونده این مرحله نیز بسته شود.

این دو تیم که با شرایط متفاوتی به جمع 16 تیم رسیده اند سابقه زیادی مقابل هم ندارند و تنها 2 بار به مصاف هم رفته اند که حاص آن یک برد برای انگلیس و یک تساوی بوده است.

در اولین تقابل دو تیم که سال 1982 برگزار شد دو تیم در ریکیاویک ایسلند به تساوی 1-1 رسیدند. جالب است بدانید تک گل ایسلند را آرنور گودیانسن پدر ایدور گودیانسن مهاجم کنونی ایسلند به ثمر رساند. گل انگلیس را هم پل گودارد به ثمر رساند.

دو تیم سال 2004 هم یک بار دیگر در یک تورنمنت دوستانه مقابل هم قرار گرفتند که این بار انگلیس با نتیجه قاطع 6-1 حریف خود را شکست داد. وین رونی (2 بار) داروژ واسل (2 بار) فرانک لمپارد و وین بریج گلزنان انگلیس بودند. هلگوسن هم تک گل ایسلند را زد.

شاید روی کاغذ انگلیس از پیش برنده باشد اما بازیهای درخشان ایسلند در مرحله انتخابی و شکست دادن و حذف هلند و نیز بازیهای خوب این تیم در مرحله گروهی نوید یک بازی سخت برای سه شرها را می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس