کد خبر 595523
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

ملی پوش پرش طول ایران اظهار کرد کسب سهمیه المپیک مهم نیست و باید یک نتیجه خوب در این بازی‌ها به‌دست بیاورد.

به گزارش مشرق، محمد ارزنده  بعد از کسب سهمیه المپیک برای دومین دوره پیاپی گفت: این لطف خدا نسبت به من بود که موفق شدم برای دومین دوره پیاپی، سهمیه المپیک را به دست بیاورم. زمانی که به المپیک لندن رفتم، متوجه شدم باید با دست پر به این بازی‌ها می‌رفتم اما تجربه‌ای نداشتم. این المپیک، موضوع متفاوت است و کم‌تجربه نیستم.

او ادامه داد: همه چیز دست خداوند بود و خوشحالم که توانستم دل مردم را شاد کنم. خدا کمکم کرد تا یکی از ماندگارترین و خاطره انگیزترین روزهای زندگی‌ام رقم بخورد. تازه قدم اول را برداشتم و رفتن صرف به المپیک مهم نیست و باید به دنبال نتیجه خوب بود.

ارزنده درباره برنامه‌هایش تا زمان باقی مانده به المپیک نیز گفت: می‌خواهم در مدت زمانی که به المپیک باقی مانده است، در آرامش تمرین کنم و مشکل مالی و دغدغه‌ای نداشته باشم. همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا به نتیجه خوب به دست بیاید.

ملی پوش پرش طول ایران درباره هدفش در المپیک گفت: امیدوارم خدا کمکم کند تا بتوانم در ریو به یک نتیجه خوب برسم. در المپیک لندن با رکورد ۸.۱۶ که در قزاقستان به ثبت رساندم، مدال نقره به دست آمد. باید در المپیک، یک پرش عالی داشته باشم. هیچ‌چیز روی کاغذ نوشته نشده است و هرچه خدا بخواهد، رخ می دهد.


او در ادامه افزود: زمانی که به لندن رفتم، هرگز میدان بزرگی مانند المپیک ندیده بودم. اگر تا مدت زمان باقی مانده تا المپیک در یک مسابقه بزرگ شرکت کنم، فکر می کنم خیلی کمک کننده خواهد بود.

ارزنده در پاسخ به این سوال که آیا می تواند در المپیک رکورد ایران را جابه جا کند یا خیر نیز اظهار کرد: رکوردم ۸.۱۷ است. امیدوارم بتوانم این رکورد را بهبود ببخشم و به آن چه که قول دادم یعنی کسب نتیجه خوب در المپیک، عمل کنم.

ارزنده درباره برخی از اظهار نظرها مبنی بر اینکه او توانایی کسب سهمیه را ندارد نیز واکنش نشان داد و گفت: چنین آدم هایی همیشه هستند. یکی از پیشکسوتان گفته بود پاکلین مربی خوبی نیست و پول بیت المال حرام شده است. او پیشکسوت من است اما ای کاش با کسب این ورودی، از مربی من عذرخواهی کند چراکه او را زیر سوال برده و حاشیه ایجاد کرده بود. هیچ‌گاه نمی‌خواهم مقابل کسی قرار بگیرم؛ به خصوص نزدیک المپیک که اصلا به دنبال حاشیه نیستم. اما ای کاش هرکسی انتقادی داشت، به شکل بهتری بعد از المپیک انجام می‌شد.

ارزنده در پایان گفت: از تمام کسانی که در این مدت به من کمک کردند، به خصوص خانواده‌ام که من را حمایت کردند، تشکر می کنم. خانواده و فدراسیون دوومیدانی و در راس آن آقای کیهانی، تشکر می کنم و خوشحالم که جواب زحماتشان را دادم و روسفید شدم. تشکر ویژه من از خداست که کمک کرد موفق شوم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس