کد خبر 59547
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱

فرح پهلوی به مناسبت سالمرگ محمدرضا پهلوی در پیامی او را پادشاهی نامید که "خدماتش برای پیشرفت ایران و ایرانیان فراموش نشدنی است."

به گزارش مشرق به نقل از جهان، همسر محمد رضا پهلوی که از سران متنفذ دربار پهلوي و از سرشبكه هاي لابي بهاييت بوده است، در پیامش آورده است: می دانم روزی که تاریخ سال های پادشاهی او را بی حب و بغض بررسی کند در این دنیا نخواهم بود، ولی خوشوقتم که هم اکنون شاهد داوری صحیح هم میهنانم در باره دوران پادشاهی او هستم.

فرح پهلوی ادعا کرده است که بعضی از افراد مسئول در ایران و حتی برخی روحانیون "می گویند اگر این انقلاب روی نداده بود، امروز به این وضع غم انگیز دچار نشده بودیم."

او البته از روحانیون مورد نظرش نامی نبرد اما به نظر می رسد منظورش کسانی است که در جریان فتنه 88 به جرگه حامیان فتنه پیوستند و از سوی ضدانقلاب "مرجع تقلید" لقب گرفتند.

ملكه مخلوع همچنین گفته است: او(محمدرضا پهلوی) چگونه می توانست شاهد مرگ لیلای نازنینش باشد و نیز چگونه می توانست شاهد مرگ علیرضای عزیزش باشد که زندگی خود را وقف مطالعهُ فرهنگ باستانی ایران کرد و ایران را به مانند پدرش صمیمانه دوست می داشت.

لیلا و علیرضا پهلوی، فرزندانش شاه پهلوی بودند که خودکشی کرده اند.

گفتنی است، فرح پهلوی‌ در جریان آشوب های سال ۸۸ در مصاحبه اي با شبكه وهابي العربيه نشان سلطنتي "شجاعت"را به موسوي و كروبي اعطا كرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    10 0
    فرح پهلوی خدمت های بسیاری به مردم ایران کرده البته آزادی سیاسی جزوش نبود اما واقعا از نظر اقتصادی و فرهنگی کارهاش قابل تقدیره...
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    7 0
    "می گویند اگر این انقلاب روی نداده بود، امروز به این وضع غم انگیز دچار نشده بودیم." ای گفتی حرف دل ما را فرح ...
  • محمد ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    هیچکدام از جنایتکاران تاریخ فراموش نمیشوند.
  • علی 41 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    میز وتخت ومنصب اگه به کسی وفا میکرد که حالا حالا ها خان و خان زاده وشاه وشاه زاده ها بودند وخوش میگذشت ...... آقا زاده ها کمی بخودشون بیان دلخوش به میز ومنصب خود نباشند که این میزها آخرش پیش خون نونوایی سنگکی میشه.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس