کد خبر 595235
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو به ما گفته که باید در هر سه جام مدعی باشیم.

به گزارش مشرق، محمد امین آرام‌طبع پس از ثبت قرارداد با باشگاه پرسپولیس در خصوص حضورش در این باشگاه گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که در ایران و آسیا آن را می‌شناسند، من هم این تیم را انتخاب کردم؛ چراکه جو خوبی دارد و هواداران آن زیاد هستند. باور کنید از روزی که به پرسپولیس آمدم خواب درستی نداشتم و از استرس خوابم نمی‌برد، اما فقط شب گذشته توانستم کمی راحت بخوابم.

وی ادامه داد: پرسپولیس شرایط متفاوتی نسبت به سایر باشگاه‌ها دارد، اینجا هر روز چندین هزار هوادار بر سر تمرینات حاضر می‌شوند و همین مسئله باعث می‌شود تا انگیزه بازیکنان بیش‌تر شود. اینجا همیشه زیر ذره‌بین هستیم و باید مراقب حاشیه‌ها باشیم تا مسئله‌ای پیش نیاید.

آرام‌طبع درباره اینکه گفته می‌شود سن او بالاست، افزود: سید جلال حسینی هم با سن بالا به پرسپولیس آمده است، امسال پنجمین سالی است که من می‌خواهم در لیگ برتر بازی کنم، به نظر من شناسنامه مهم نیست. برانکو من را انتخاب کرده و من هم می‌خواهم با همه وجود برای این تیم بازی کنم. شناسنامه ملاک نیست، بلکه آمادگی بازیکنان ملاک است.

وی در پاسخ به این سؤال که چه شد پرسپولیس را انتخاب کرد، گفت: برای آمدن به پرسپولیس با علی دایی مشورت کردم، وقتی پیشنهاد پرسپولیس به دستم رسید، با دایی حرف زدم و او به من گفت که از بین همه پیشنهاد‌ها پرسپولیس را انتخاب کنم. من هم حرف او را گوش کردم و پیراهن پرسپولیس را پوشیدم. برانکو به ما گفته که باید در هر سه جام مدعی قهرمانی باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس