کد خبر 595061
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

مدافع جوان استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود منصوریان به بازیکنان تیمش وعده حضور در تیم ملی را داده است، گفت: چنین چیزی در مود من صدق نمی‌کند.

به گزارش مشرق، مدافع جوان استقلال از وقتی با این تیم قرارداد امضا کرده است با حاشیه‌های عجیبی روبرو شده است. این بازیکن فوتبال حرفه‌ای خود را در پرسپولیس شروع کرد اما بعد از از پایان خدمت سربازی بین سرخابی‌ها ترجیح داد استقلال را انتخاب کند و همین موضوع باعث شد که در بدو ورود به جمع آبی‌ها حاشیه‌های زیادی برایش به وجود بیاید.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بار می‌گوید: متاسفانه من در شروع کارم در استقلال خیلی اذیت شدم. من در پرسپولیس تنها یک بازی کرده بودم و برایم عجیب است که این اتفاق‌ها برایم افتاد. من از ملوان به استقلال آمدم و فکر می‌کنم دلیلی ندارد برای من این همه حاشیه درست شود. دوست داشتم بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم و فکر کردم حضور در استقلال به صلاح فوتبالم است.

او در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که با استقلال قرارداد امضا کرد هم می‌گوید: همانطور که گفتم دوست داشتم جایی را انتخاب کنم که به صلاح فوتبالم باشد. بعد از جمع بندی نهایی که روی پیشنهادهایم داشتم ترجیح دادم استقلال را انتخاب کنم و مطمئنم که بهترین تصمیم را گرفتم. استقلال تیم بزرگی است و من از این به بعد برای هواداران این تیم هرکاری که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

مدافع جوان استقلال ادامه داد: استقلال شرایط ویژه‌ای برایم داشت که ترجیح دادم این تیم را انتخاب کنم. آقای منصوریان از 2 سال پیش که من در تیم امید بازی می‌کردم نظر مثبتی روی من داشتند و همین مساله برایم کافی بود که با استقلال قرارداد امضا کنم. دوست داشتم در جایی بازی کنم که به آینده فوتبالم کمک شود و مطمئنا استقلال بهترین انتخاب فوتبالی من بود چرا که در این تیم بازیکنان بزرگی حضور دارند و من هم می‌توانم در کنار آنها پیشرفت کنم. من اهل حاشیه نیستم و تنها به فکر پیشرفت هستم و امیدوار هستم در استقلال بتوانم روند مثبتم را ادامه بدهم.

کنعانی زادگان در مورد اینکه گفته می شود منصوریان به بازیکنان تیمش وعده حضور در تیم ملی را داده است هم می‌گوید: چنین چیزی در مود من صدق نمی‌کند چراکه بحث من با آقای منصوریان جدا است و من ایشان را سال‌ها است که می‌شناسم. شاید در مورد سایر بازیکنان این مساله صدق کند اما حداقل در مورد من چنین چیزی هرگز صحت ندارد. من هم اکنون در تیم ملی حضور دارم و فکر می‌کنم موقعیتم در فوتبال ایران بد نباشد. من به خاطر پیشرفت فوتبال استقلال را انتخاب کردم و فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفته ام.

او در مورد اینکه قبلا در مصاحبه‌هایی گفته بوده که از بچگی طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و هرگز چنین صحبت‌هایی را به زبان نمی‌آورم. از قول من مصاحبه زده‌اند ولی من الان بازیکن استقلال هستم و با جان و دل برای این تیم بازی خواهم کرد. استقلال باشگاه بزرگی است و من از حالا تمام تلاشم را می‌کنم که دل هواداران استقلال را شاد کنم. بی صبرانه منتظر هستم که شرایط حضور در تمرینات استقلال را پیدا کنم و بتوانم دل هواداران این تیم را شاد کنم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • احمد ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    خدمت این آقا عرض کنم که اول خودت را ثابت کن چند مرده حلاجی بعد بیا کری بخوان . مشخص است که ایشان فقط برای مطرح شدن یکروز درمیان مصاحبه میکند تا کمبود های گذشته را جبران کند.
  • علی ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    در حد واندازه پرسپولیس نیستی برو گم شو
  • موریس ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    پرسپولیسی بودن لیاقت میخواد ..
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    من بازیکن حرفه ای هستم فقط پول و رقم صفرها مهمه...
  • حسن ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    آقای احمد لطفا یک بار دیگر این متن را بخوان ببین آیا این بنده خدا برای کسی کری خوانده است ؟ با جان و دل بازی کردن برای تیم کری خوانی است. البته از جماعت طرفدار قرمز این چیزها عادیه
  • ابراهیم ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    من یک هوادار پرسپولیسم وقتی تیم ملی امید برای آمادگی المپیک بندرعباس امده بود شخصا با کنعانی صحبت کردم او گفت ازخداشه بیاد پرسپولیس حالا چطور ادعا میکنه پرسپولیسی نیست اصلا پرسپولیس جای بزرگانه بچه ها توش راه نمیدن که هرروز رنگ عوض میکنن
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    خب تو چرا؟ تو ملوان برای استقلالی ها کری می خوندی؟آقای حرفه ای!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس