کد خبر 594985
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستاییان و عشایر استان تهران از بهره مندی 100 هزار زن روستایی از خدمات این صندوق خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی ابارشی سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستاییان و عشایر استان تهران؛ با اشاره به اینکه شرط عضویت در این صندوق تنها شغل افراد نیست ،اظهار داشت :تمامی افرادی که در روستاها سکونت دارند می توانند تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستاییان و عشایر قرار بگیرند و برهمین اساس افراد بالای 18 سال حتی بدون داشتن شغل و تحت عنوان خانه دار می توانند بیمه شوند.
 
وی افزود :حدود 11 سال است که زنان روستایی با عضویت در این صندوق می توانند مانند بازنشستگان انتظار دریافت مستمری ماهیانه را داشته باشند و علاوه بر  آن حاشیه امنی برای زندگی خود ایجاد کنند .
 
 سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستاییان و عشایر استان تهران تصریح کرد:از میان 280 هزار خانوار روستایی 100 هزار زن روستایی به سادگی و بدون نیاز به شرایط خاصی  می توانند از خدمات این نوع از بیمه بهره مند شوند .
 
ابارشی گفت :علاوه بر خدماتی که به زنان خانوار ارائه می شود جوانان بالای 18 سال نیز می توانند فارغ از شاغل و محصل بودن و اینکه در خانه پدری خود زندگی می کنند، از خدمات این صندوق استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس