کد خبر 594328
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: بازی فردا بین ایران و صربستان بسیاز زیبا خواهد شد چرا که ایران همیشه تیم خطرناکی بوده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی هفته دوم لیگ جهانی مقابل برزیل قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد. برونو رزنده کاپیتان برزیلی ها بعد از پیروزی در این دیدار گفت:« بازی مقابل ایران همیشه سخت بوده است و این بار هم این طور بود. ما خوب بازی کردیم و از فرصت هایی که برای برد به دست آوردیم توانستیم خوب استفاده کنیم و به امتیاز  کامل بازی دست پیدا کردیم. امروز بازی آسانتری نسبت به روز گذشته داشتیم چرا که هم تماشاگران در سالن نبودند و مهم تر اینکه به دلیل نبود آنها گرمای هوا کمتر تیم ما را آزار داد. روز گذشته ما بازی سختی مقابل صربستان داشتیم و می خواستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.»


رزنده که در مقابل ایران و صربستان در دو بازی متوالی به میدان رفته است در مورد دیدار فردای این دو تیم می گوید:« ایران همیشه تیم خطرناکی است و پاسور بسیار خوبی دارد که می تواند تیم را به خوبی رهبری کند. صربستان هم بسیار در روز اول عالی بازی کرد و حتی موفق شد 20 امتیاز مستقیم سرویس از تیم ما بگیرد. دو تیم بسیار خوب بازی می کنند و فردا بازی زیبایی را خواهیم دید.»
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    واقعیت اینه که ایران با لوزانو به جایی نمیرسه.... لوزانو نه تنها از ولاسکو بلکه از کواچ هم ضعیفتره.....کواچ بود تا همین جای کار به برزیل و امریکا نباخته بودیم.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس