کد خبر 593887
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد از عملکرد خود در این تیم راضی است و تاکید کرد که افتخار می‌کند سال‌ها در تیم ملی کشورش بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

به گزارش مشرق، رویترز نوشت: زلاتان ابراهیموویچ وداع تلخی با پیراهن تیم ملی فوتبال سوئد داشت. او در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ عملکرد خوبی نداشت و در سه بازی که به میدان رفت نتوانست حتی یک گل هم به ثمر رساند تا یکی از بازیکنان ضعیف جام لقب گیرد.

تیم ملی فوتبال سوئد در سومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ برابر بلژیک تن به شکست داد تا در گروه خود قعرنشین شود و نتواند به دور بعد راه پیدا کند.

زلاتان ابراهیموویچ، بهترین گلزن و بازیکن تاریخ فوتبال سوئد پیش از این اعلام کرد که این یورو ۲۰۱۶ آخرین حضور او با پیراهن تیم ملی فوتبال سوئد خواهد بود و این بازیکن بزرگ نتوانست در آخرین تجربه ملی خود خاطره‌ی خوشی رقم زند و تیمش در همان دور گروهی حذف شد.

او بعد از بازی گفت: افتخار می‌کنم که پیراهن تیم ملی فوتبال سوئد را در این مدت زیاد بر تن کردم و از عملکرد خود هم راضی هستم. من نوجوانی بودم که از منطقه‌ای فقیر در شهر مالمو سوئد خودنمایی کردم و موفق شدم سالها پیراهن تیم ملی سوئد را بر تن کنم. بازی کردن برای تیم ملی کشورم افتخار بزرگی بود و افتخار می‌کنم که با این پیراهن لحظات خوبی را برای هواداران رقم زدم.

زلاتان که هنوز تیم بعدی او مشخص نیست، ادامه داد: بازوبند کاپیتانی سوئد را بر بازو بستم. من خاطرات خوبی را با این پیراهن رقم زدم و هیچ وقت چنین خاطراتی را فراموش نخواهم کرد. بله قبول دارم که حذف شدن تجربه تلخی بود و دوست داشتم که به دور بعد راه پیدا کنیم اما این باعث نمی‌شود که لحظات خوب خود با پیراهن سوئد را فراموش کنم.

زلاتان ۳۴ ساله بهترین گلزن تاریخ فوتبال سوئد به شمار می‌آید و در بین مردم این کشور از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس