کد خبر 593723
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

سرمربی پرتغال معتقد است شاگردانش می‌توانستند به شکل بهتری به مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ صعود کنند.

به گزارش مشرق، فرناندو سانتوس پس از تساوی 3 بر 3 تیمش مقابل پرتغال و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2016 به عنوان تیم سوم گروه F، به شبکه تلویزیونی «RTP» گفت: هدف ما این بود که با کسب حداقل دو پیروزی به عنوان تیم اول راهی دور بعد شویم اما پس از دو بازی که تیم برتر میدان بودیم اما به حق خود نرسیدیم، این بازی غیرمعمول بود. با این حال پرتغال در این دیدار عالی بازی کرد و توپ را به خوبی در زمین به گردش در آورد. تیم هم رفتار و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در نهایت هم صعودمان به دور بعد قطعی شد.

وی افزود: ما سعی کردیم پس از گل سوم، برای بار چهارم هم دروازه مجارستان را باز کنیم، اما هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم، مجارستان سعی در کُند کردن جریان بازی داشت. در دقایق پایانی بازی بازیکنان ما سعی کردند راه نفوذ به دروازه حریف را پیدا کنند، اما مجارها بازیکنان ما را به خوبی پرس کردند. بازیکنان ما خسته بودند اما در چنین شرایطی باید از مغز خود بیشتر کار کشید.

سرمربی پرتغال در ادامه عنوان کرد: به هر حال به نظر من مهمترین چیز این بود که راهی دور بعد شویم، هر چند آن‌طور که می‌خواستیم این اتفاق نیفتاد. در هفت، هشت دقیقه پایانی بازی باید به این فکر می‌کردیم که مهم ماندمان در این تورنمنت است. حالا در دور بعد در تقابل با کرواسی بازی فوق‌العاده‌ای در انتظارمان است.

سانتوس در پایان به تمجید از بهترین بازیکن دیدار امشب پرداخت و اظهار داشت: دو گل رونالدو برای تغییر رویه بازی ضروری بود. داشتن چنین کاپیتانی در ترکیب تیم خیلی اهمیت دارد و او شایسته به ثمر رساندن گل‌های بیشتری است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس