کد خبر 593180
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۳

تیم ملی اسپانیا در عین ناباوری امشب با نتیجه 2-1 مغلوب کرواسی شد تا با از دست دادن صدر جدول، مجبور به مصاف با ایتالیا در یک هشتم نهایی یورو 2016 شود.

دل بوسکه: کرواسی به مساوی هم راضی بودبه گزارش مشرق، اسپانیا ابتدا با گل موراتا پیش افتاد اما در ادامه دو گل دریافت کرد و صدر جدول را از دست داد. کرواسی با 7 امتیاز اول شد و اسپانیا به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی شد و دوشنبه اینده باید به مصاف ایتالیا برود.

ویسنته دل بوسکه، سرمربی اسپانیا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" از این نتیجه ناراضی هستیم با این حال حذف نشدیم. مسیرمان در ادامه مسابقات دشوار شد ولی خیلی وقت ها نمی توان حدس زد که خطر در کجا کمین کرده است.

از سبک بازیمان دفاع می کنم. از همان ابتدا بازی را تحت کنترل خودمان گرفتیم اما با بدشانسی دو گل دریافت کردیم. یک گل در دقیقه پایانی نیمه اول و یک گل روی ضد حمله در دقایق پایانی نیمه دوم.

برای پیروزی وارد زمین شدیم با اینکه یک مساوی هم می توانست ضامن اول شدنمان در گروه باشد. نتیجه بازی منصفانه نیست و باید بگویم کرواسی حتی به یک مساوی برابر ما هم راضی بود. حالا باید رو به جلو نگاه کنیم هرچند که مسیر برای ما دشوارتر از همیشه شده است."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس