کد خبر 592704
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل از شرایط سخت خود برای کار کردن در سلسائو سخن به میان آورد و اولویت کنونی خود در این تیم را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از رویترز، تیم ملی فوتبال برزیل در کوپا آمه‌ریکا نمایش کابوس‌واری داشت و حتی نتوانست از مرحله گروهی به دور بعد راه پیدا کند.

فدراسیون فوتبال برزیل بلافاصله کارلوس دونگا را برکنار  و آدنور لئوناردو باکی ملقب تیته که هدایت کورینتیانس را به عهده داشت، به عنوان سرمربی جدید  معرفی کرد.

تیته در نخستین نشست خبری خود تاکید کرد: اینجا هستم چراکه تیم ملی کشورم نمایش ناامید کننده‌ای داشت. مسئولیتم این است که بتوانم برزیل را به جایگاهی که شایسته آن است برسانم. متاسفانه نتوانستیم در چند سال اخیر خوب نتیجه بگیریم و این مسئولیت من را سنگین‌تر کرده است.

او ادامه داد: قبل از هر چیز باید به دنبال نتیجه گرفتن در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه باشیم. این یک واقعیت است که ما وضعیت خوبی نداریم و اگر می خواهیم به جام جهانی راه پیدا کنیم، باید سخت تلاش کنیم. چشم همه برزیلی‌ها به من است و امیدوارم که به عنوان سرمربی جدید برزیل عملکرد درخشانی از خود نشان بدهم.

در حالی که به المپیک ریودوژانیرو نزدیک می‌شویم و قرار است برزیل هم به عنوان تیم میزبان در این رقابت‌ها حضور داشته باشد، فدراسیون فوتبال برزیل به تیته اعلام کرده است که قرار نیست او در این تورنمنت روی نیمکت سلسائو بنشیند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس