صدها تن از مردم بحرین که در اعتراض به لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان آن کشور در مقابل منزل وی تجمع کرده بودند، مراسم نماز مغرب و عشا و همچنین صرف افطاری را در خیابان ها و کوچه های اطراف آن به جا آوردند.

به گزارش مشرق، به دنبال تصمیم وزارت کشور بحرین برای لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم موجی از اعتراض این کشور را فرا گرفت و شخصیت ها و محافل مختلف این اقدام رژیم آل خلیفه را محکوم کردند.

وزارت کشور بحرین امروز با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام خبر لغو تابعیت شیخ قاسم، مدعی شد که شیخ عیسی قاسم به منافع عالی کشور ضربه زده و حق وفاداری به وطن را به جا نیاورده است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین و رهبر معنوی انقلاب آن کشور درسال سال 1937 میلادی دریکی از مناطق روستایی بحرین متولد شد.

{$sepehr_album_41605}

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    همين؟ از اين همه شيعه بحريني فقط همينقدر ادم اومدن؟؟؟ ان شاالله كه ماجراي مسلم بن عقيل (س) تكرار نشه ولله كه اگر چندهزار نفر كفن پوش بدون ترس بشينن ال خليفه هيچ غلطي نميتونه بكنه
  • حاج اسد البحريني الاصل ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    مرگ بر سعودی های وهابی بی دین احمق: اینا تا الان نفهمیده اند که تشیع با این چیز ها عقیب نشینی نمیکند . بهترین کار اینه که دانشمندان خود را برای مناظره با دانشمندان شیعه گسیل نمائید یکک شیخ گردن کلفت هم تازگی اعلام امادگی کرده در یک شبکه بیطرف مناظره کنند به هر حال یکطرف برنده مناره هست طرف دیگر هم میرود دنبال کارش . الان بهترین وقته اقدام کنید و بگرد تا بگردیم والا با لغو تابعیت شما هزاربار ضرر میکنید شما فکر کنید اخرا کردید شیخ میاد ایران یا لبنان .. هر جارود بدترین تبلیغ برای ال خلیفه احمق هست کم گفتم گزیده گفتم؟؟
  • اللهم عجل لوليك الفرج ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    خدایا تا کی باید شیعه این همه ظلم را تحمل کند برسان مولایمان را دیگر خسته شدیم از اینهمه ظلم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس