کد خبر 592302
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

فرمانده عملیات پلیس فدرال عراق از آغاز عملیات پاکسازی آخرین مناطق تحت تسلاط داعش در شمال فلوجه و منطقه «الجولان» خبر داد.

به گزارش مشرق، شامگاه روز جمعه گذشته، «حیدر العبادی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از آزادی شهر فلوجه خبر داد و اعلام کرد که فقط چند نقطه در شمال شهر باقی مانده است.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، عملیات آزادی این نقاط که در منطقه «الجولان» در شمال فلوجه قرار دارد، از صبح امروز به گفته فرمانده پلیس فدرال عراق، آغاز شده است تا تمامی شهر از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی شود.

به گفته وی در حال حاضر درگیری‌های شدیدی در منطقه الجولان بین نیروهای عراقی و تروریست‌های داعش در جریان است.

در همین حال، منابع میدانی صبح امروز به «بین‌الملل فارس» گفتند که وجود گسترده مین در مناطق شمالی، پیش‌روی نیروهای عراقی را با کندی همراه کرده و به همین دلیل چند گروه از نیروهای زبده تیپ امام علی (ع) و همچنین حضرت علی اکبر (ع) عضو نیروهای الحشد الشعبی با همراهی تیپ 14 ارتش به این منطقه اعزام شده‌اند.

کشف اسناد داعش برای تخریب چهره بسیج مردمی

در همین حال، «یحیی رسول» سخنگوی رسمی فرماندهی عملیات مشترک، اعلام کرد که نبرد فلوجه هنوز ادامه دارد و آنچه باقی مانده چیزی جز چند نقطه کوچک در شمال فلوجه نیست که بزودی کارش تمام خواهد شد.

رسول در جمع خبرنگاران اعلام کرد که در عملیات فلوجه اسنادی از داعش به دست آمده که نشان می‌دهد، داعش به نیروهایش دستور داده که لباس نیروهای مشترک و الحشد الشعبی را بپوشند و اقدام به تخریب منازل و اموال عمومی و خصوصی کنند سپس از آن فیلم بگیرند و وانمود کنند که این کارها اقدامات نیروهای عراقی و بسیج مردمی است.

این مقام عراقی تأکید کرد که این اقدامات برای تخریب چهره نیروهای ارتش و بسیج مردمی انجام شده است تا خوراک خبری رسانه‌های مغرض را فراهم کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس