کد خبر 592122
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

سپاهان بر خلاف سال‌های گذشته نقل و انتقالات بی سر و صدایی را پشت سر گذاشت و حالا هواداران این تیم امیدوار هستند که بتوانند یک تیم مدعی را برای فصل بعد ببینند.

به گزارش مشرق، سپاهان بر خلاف سال های گذشته نقل و انتقالات بی سر و صدایی را پشت سر گذاشت و حالا هواداران این تیم امیدوار هستند که بتوانند یک تیم مدعی را برای فصل بعد ببینند.

سال‌ها بود که سپاهان به محض آغاز فصل نقل و انتقالات ستاره‌های لیگ برتر را جذب می‌کرد اما در این فصل رویکرد این تیم به کلی تغییر کرد و با اعلام باشگاه مبنی بر پایان فصل نقل و انتقالات برای این تیم باید در انتظار سپاهانی متفاوت در لیگ شانزدهم باشیم.

عبدالله ویسی که به جوانگرایی در لیگ برتر معروف است بدون اینکه حاشیه چندانی درست کند نه تنها بازیکن بزرگی را به جمع خود اضافه نکرد بلکه بسیاری از ستاره‌های این تیم مثل هادی عقیلی، علی حمودی، فوزیل موسی اف، لئوناردو پادوانی، شیمبا، خلعتبری و رحمان احمدی را در لیست خروجی سپاهان قرار داد تا این تیم در آستانه قرار گرفتن در فصلی تازه ای‌از تاریخ خود قرار بگیرد.

ویسی در فصل نقل و انتقالات به جای اینکه دنبال ستاره های لیگ برتر برود ترجیح داد از بازیکنانی استفاده کند تا نیازهای این تیم را برآورده کنند. این تیم با جذب بازیکنان با کیفیتی مثل میلاد محمدی، موسی کولیبالی، جلالدین علی محمدی و طالب ریکانی و البته بازگشت شجاع خلیل‌زاده امیدوار است که بتواند با سرمربی جوان خود فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

هرچه که هست امسال سپاهان بر خلاف خریدهای پر سر و صدای استقلال و پرسپولیس و بدون اینکه قیمت بازیکنان را بالا ببرد، چراغ خاموش وارد فصل نقل و انتقالات شد و با خرید بازیکنان مورد نیازش تیم قدرتمند و جوانی را راهی لیگ شانزدهم خواهد کرد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس