کد خبر 591947
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۶

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف دو انبار بزرگ دپوی کالاهای دخانی قاچاق به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار داشت: در راستای تشدید طرح مقابله با ورود کالاهای قاچاق و غیرمجاز در استان، با تلاش شبانه‌روزی مأموران و انجام تحقیقات نامحسوس به عمل آمده، ماموران از وجود دو انبار کالاهای دخانی قاچاق در محله ایسین از توابع بندرعباس مطلع و جهت بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: طی هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل اکیپ‌های ویژه، تیم عملیاتی شهرستان بندرعباس با شناسایی مکان دقیق انبار دپوی کالاها، در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه با حضور در محل، انبارها را بازگشایی و تعداد قابل توجهی کالای دخانی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند با نصب هولوگرام غیرمجاز سیگارها را وارد بازار کنند، اذعان داشت: در بازرسی به عمل‌آمده از این از انبارها، 6 میلیون و 60 هزار نخ سیگار، 9 هزار و 350 پاکت تنباکو و سه هزار و 200 بسته بی‌تی قاچاق کشف شد.

ملکی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی، خاطرنشان کرد: ارزش این کالاهای قاچاق حدود 9 میلیارد و 316 میلیون ریال است.

وی با تأکید بر اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق در استان و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی‌دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس