عضو جبهه اصلاح‌طلبان به انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس واکنش نشان داد و ضمن انتقاد از برخی عملکرد‌ها گفت: شاید ارتش امید در مجلس رجال‌الغیب هستند.

به گزارش مشرق، سعید یاری عضو جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به نتایج انتخابات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برآورد اینکه اصلاح‌طلبان اکثریت کرسی‌های مجلس دهم را دارند غلط و اشتباه بود.

وی افزود: شخص عارف قبل از رای‌گیری برای ریاست مجلس در جلسه ای گفته بود که من ترجیح می‌دهم لاریجانی رییس باشد که این خود دلیلی بر نداشتن اکثریت کرسی‌ها در مجلس بود.

عضو جبهه اصلاح‌طلبان گفت: دولت انتظار داشت با پیروزی در مذاکرات هسته‌ای بتواند اکثریت کرسی‌های مجلس را تصاحب شود اما این اتفاق صورت نگرفت.

وی افزود: اصلاح‌طلبان کمبود لیست‌های انتخاباتی خود را با وارد کردن اصولگرایان به لیست پر کردند که همین مسئله آسیب بزرگی را به اصلاح‌طلبی وارد کرده است.

عضو جبهه اصلاحات با بیان اینکه شاید ارتش امید در مجلس رجال‌الغیب هستند، گفت: اصلاح‌طلبان برای لیست‌بندی دچار اشتباه شدند و افرادی را در لیست قرار دادند که حتی برای ریاست کمیسیون آموزش نیز به عارف رأی نمی‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس