ویژه برنامه شبکه سه سیما برای یورو 2016 با بخش‌های متنوع و جذاب توانسته طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند و در ماه رمضان بیننده‌های زیادی را پای تلویزیون بنشاند.

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق- پانزدهمین دوره جام ملتهای اروپا از 21 خرداد در فرانسه آغاز شده و میلیونها بیننده تلویزیونی در سراسر جهان شاهد مهیج ترین رقابت فوتبالی در رده ملی پس از جام جهانی هستند.

در کشور ما نیز دو شبکه ورزش و سه سیما برنامه های ویژه ای را برای علاقه مندان فوتبال تدارک دیده اند. «جام پانزدهم» عنوان برنامه‌ شبکه سه سیما است که هر شب مسابقات یورو 2016 را با حضور مهمانان و کارشناسان مختلف به صورت زنده پخش کند.
 
این برنامه با مجری‌گری رضا جاودانی و محمدرضا احمدی و تهیه‌کنندگی حسین ذکایی روی آنتن می‌رود و مسابقات ساعت 20:30 و 23:30 را پوشش می دهد.

با توجه به همزمانی این دیدارها با ماه مبارک رمضان و همزمانی پخش بازیها با پخش سریالهای مناسبتی تلویزیون، سازندگان این برنامه سعی کرده اند با تحلیل پیش و پس از مسابقات و معرفی جذاب کشورها علاقه مندان را سیراب کنند. انتخاب کارشناس و میهمان برنامه که معمولا از ستارگان فوتبال هستند از نوآوری‌های این برنامه است که سعی شده تا نسبت به برنامه‌های مشابه گذشته تفاوت داشته باشد. کارشناسان برنامه هم تلفیقی از پیشکسوتان و مربیان جوان و با اطلاعات فنی مناسب هستند.

«جام پانزدهم» برای مخاطبان سخت پسند فوتبال

در بخش دیگری از ویژه برنامه سیما برای یورو 2016 بررسی دیدارهای نوستالژیک گذشته ادوار یورو و پخش گلهای زیبا و ماندگار گنجانده شده که به جذابیت‌های این برنامه افزوده است. در هر برنامه متناسب با هر دیدار ارتباط مستقیم با خبرنگار یا ستاره سابق یک تیم گرفته می‌شود و آخرین اخبار تیم‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.

بخش نظرسنجی و پیش بینی هم از دیگر موارد پر مخاطب و مورد استقبال علاقه مندان است که در نوبه خود یک رقابت هیجان انگیز به وجود آورده است.

گذشته از همه مزیت‌هایی که از این برنامه بیان کردیم، نظم کمتر دیده شده در برنامه‌های تلویزیونی مهمترین موضوعی است که می‌توان به آن پرداخت. با نگاهی اجمالی به جام پانزدهم می‌توان دریافت این برنامه با ساختاری مشخص و متنوع پیش می‌رود که همین باعث شده تا این برنامه حتی در نظر سنجی‌های صدا و سیما هم جایگاه خوبی برای خود دست و پا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس