کد خبر 591642
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من بعد از یک سال سخت آمدم و ماندنی شدم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در حاشیه اولین تمرین تراکتورسازی گفت: ما تیم خوبی بستیم و امروز هم آمدیم که اولین تمرین را انجام دهیم. من بعد از یک سال سخت آمدم و ماندنی شدم. اینگونه آمدن‌ها تبعات دارد، اما ما باید سخت تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. تیم خوبی داریم که باید در تمرینات پیش از فصل خوب بدنسازی کنیم و شرایط خوبی در طول فصل داشته باشیم.

وی درباره تغییرات در رأس باشگاه تراکتورسازی و هیئت مدیره این باشگاه گفت: جا دارد به سعید عباسی و آقای غزنوی خسته نباشید بگویم که برای تیم زحمات زیادی کشیدند. از آقای آجورلو هم تشکر می‌کنم که بسیار سریع تیم را بست که کار بسیار سختی هم بود.

سرمربی تراکتورسازی درباره خریدهایی که تیمش داشته و اینکه آیا تعادل در خریدها رعایت شده یا نه، اظهار داشت: من فکر می‌کنم تیم خوبی بسته‌ایم که میانگین قدی بالا و سنی خوبی دارد. این تیم می‌تواند در لیگ برتر یک مدعی تمام عیار قهرمانی باشد. مدافع خوب گرفته‌ایم، هافبک بازیساز، جنگنده، مهاجم گلزن و بازیکن گلساز و همه بازیکنانی هستند که جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

قلعه‌نویی درباره اینکه چه توقعی از هواداران دارد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم هواداران را شاد کنیم و امیدوار به حمایت آنها هستیم. تیم تراکتورسازی برای هواداران است. بارها گفته‌ام که سرمربی و مدیر می‌آیند و می‌روند، اما این هواداران هستند که می‌مانند. تراکتورسازی خانه آنهاست و این هواداران هستند که صاحب اصلی تیم محسوب می‌شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور تراکتورسازی در جام شهدا قطعی شده یا نه، گفت: اگر لیاقت داشته باشیم، در این تورنمنت شرکت می‌کنیم. شهدا به گردن ما حق دارند و اگر لیاقت داشته باشیم در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس